![]() |
wie heeft er informatie over fahrenheit 911
wie kan mij wat algeme informatie sturen/geven over fahrenheit 911?/
alvast bedankt, Tim |
Ga hem nou maar gewoon kijken, want het is een super'film'. En anders: www.google.nl
|
''k vin de film ubersaai, met al z'n complottheorieën, over banden met die familie die weer banden heeft met die familiie, en daar de achterneef van is een ver familielid van Bin laden ofzo.. :s
I.I.G, iemand uit me klas hebder een presentatie over gehouwe, kzal ns kijke of ik der aan kan kome :D |
Citaat:
|
begin vonk nog gaan, maar toen hij begon over bedrijven met pijpleidingen en banden zus en banden zo heb ik ;m maar uitgezet :|
|
Citaat:
|
16.5 en een beetje :cool:
niet te moeilijk, maar het interesseerde me niet zo gek veel, ik had een iets ander soort film verwacht. |
Check trouwens ook Fahrenhype 9/11 voor een paar leuke argumenten tegen Moore's film.
|
Citaat:
heb hem al gezien maar kan niet ergens duidelijke informatie vinden over de algeme dingen, qua jaar en plaats van productie. dat staat nergens echt duidleijk vermeld |
Citaat:
|
Ik vond die film maar niets eigenlijk. Veel te saai, halfweg afgezet. :) En niet dat het te moeilijk was ofzo, ik had er meer van verwacht. :)
|
Citaat:
dank u |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |