![]() |
Devil May Cry 1 blijft moeilijk.
Godsamme. o_O Ik probeer nu al een maand Missie 1 te special bonusen* op Dante Must Die niveau, met een verse Dante (dwz, new game op DMD aangaan, dus je hebt niets behalve Ebony and Ivory en je Force Edge) en het lukt me maar niet. Ik word altijd wel geraakt door een domme fout of omdat Dante iemand aanviel die hij niet hoort aan te vallen.
Phantom wil, wat dat betreft, ook niet meehelpen. Ik kan 'em dan wel in 50 seconden omleggen en de missie in 2,5 minuut afmaken, maar da's niet goed genoeg. >_< Zijn er nog meer mensen die net zo ijverig zijn als ik en die Special Bonuses proberen te verkrijgen, ongeacht de hoge moeilijkheidsgraad die hiermee gemoeid is? *Een special bonus houdt in dat je de benodigde Red Orbs verzameld, de missie binnen de tijd oplost en geen health verliest. |
Heb het spel niet gespeeld, maar kijk eens op gamefaqs. En als je dit al moeilijk vindt, probeer dan maar eens Ninja Gaiden op de Xbox, geheid dat je de eerste paar keer zo gefrustreerd met de controller gaat smijten :D
|
DMD mode... Gast, wat bezielt je? :D
En dan te bedenken dat dmc3 nog VEEL moeilijker schijnt te zijn.. Anyway, kkan je geen tips geven, kheb me nooit aan dmd mode gewaagd :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(vond ik wel leuk, ik denk: ik speel m uit :D ) |
Ik zit al op GameFAQs. Sterker nog, daar komt de uitdaging vandaan. ^_^ Die gasten daar zijn echt goed. o_O
Citaat:
Ik ga nu gewoon een stap verder. Maar da's een enorme sprong, zeg. Ik heb wel gehoord dat DMC3's Hard mode gelijk is aan DMC1's (of DMC3's) DMD mode. Of iets in die richting. Maar daardoor wil ik juist DMC3 spelen! :D |
Oh, ik heb trouwens wel een video kunnen maken van mijn battle met Phantom in DMD mode en deze geupload. =P T'was mijn poging tot het verkrijgen van een Special Bonus, maar dat ging niet helemaal goed.
Tijd: 2:20 Red Orbs: 506 Damage: niets. :D Ik had 50 orbs te weinig, en geloof het of niet, ik was veel te traag met Phantom. -_- Als je geïnteresseerd bent in de video, moet je even PMen. Ik ga de link niet posten omdat 't een yousendit download is en die heeft maar een beperkt aantal downloads. :P |
Duffe battlestijl heb jij zeg :o
|
Duf, maar effectief. He gaat hier om snelheid, niet om stijl. =P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |