![]() |
[tk] Kleding
Medium: Roodwit gebloemd hemdje H&M
Medium: gestippeld hemdje H&M wsl verkocht Medium: oranje stretch hemdje Hema Medium: Groen bloesje met rode ruit Medium: groen puma t-shirt wsl verkocht Medium: Roodzwart gestreept shirt H&M, vaak gedragen. Medium: Bordeaux rood shirt van H&M. zelden gedragen Medium: gestreept shirt Medium: bruin/oranje zachte trui van H&M wsl verkocht Medium: lichtblauwe badstofachtige trui met capuchon van esprit wsl verkocht Medium: Spijkerjack van Lois, was redelijk duur. Medium: Rode korte broek H&M, niet gedragen(voor) (achter) Medium: Beige broek Protest (achter) (voor) En zie je iets dat je wel wilt hebben, Pm je bod maar naar mij toe of post het hier. De verzendkosten zijn voor de koper en ik wil wel graag snelle afhandeling :) |
Ik heb wel interesse in het Puma shirtje en de bruin/oranje zachte trui van H&M. Alleen zou je voor mij de lengte van het shirtje en de trui kunnen opmeten en van de trui ook de lengte van de mouwen?
Ik heb vaak dat de mouwen te kort zijn en dat staat zo lullig en op naveltruitjes ben ik ook niet zo dol ;) |
dat bordeauxrood truitje wat voor n stof is dat? :)
|
Citaat:
|
Nou ik kan de maten wel voor je opmeten, maar pas dit weekend, want ze liggen niet hier.
En de stof van het rode shirt is gewoon katoen, tshirtstof zegmaar. wat heb je ervoor over? |
Ik heb wel interesse in de grijze badstofachtige trui van espirit. Welke maat is het, en is hij nog in goede staat?
Hoeveel wil je hier minimaal voor? |
ik was dus al eerder thuis...
het puma t-shirt is 52cm achter, 46 voor. De trui is 56cm achter, 49 voor en van hals tot uiteinde mouw is 80 cm. De mouwen zijn echt lang, althans dat was bij mij wel zo en ik vind dat lekker zitten :). En ehm Crunchie, de esprit trui is medium en lichtblauw en hij is nog best in goede staat. |
En het prijsje?
|
Oh, die H&M trui is ook een soort van glad fluweel/suede achtig zeker? Van die hele kleine haartjes zegmaar?
|
valt die h&m trui beetje groot? want dan wil ik hem wel als niemand hierboven hem wil.
en gestippelde h&m hemdje wil ik ook wel! 4 EURO EXCL? |
ok. hm hemdje is voor 4 euro voor silicon. :)
de esprit trui voor 5 euro voor crunchie en de hm trui en pumashirtje gaan voor 11.00 naar Fleur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |