![]() |
boekverslag nederlands
ik zit in de vierde klas en ik moet een boekverslag maken, mijn thema is misdaad, maar ik kan alleen keen goed boek vinden. Weet iemand mischien een goed bekend misdaadboek(zoals bijv. baantjer, maar die heb ik al gedaan), waar ik een boekverslag over kan maken?
bij voorbaat dank voor de komende reacties. |
-Kijk in de bibliotheek
-Kijk op internet, google wil soms helpen -Ga naar de bibliotheek en leen het boek 'hoe vind ik iets zonder hulp van anderen'. |
Citaat:
|
nou blijkbaar niet, anders zegt ze dat toch niet;)
|
een peter r de vries boek:p
|
En ik zeg dat je dat zelf kunt vinden en dat je ons dus niet nodig hebt.
|
Als je deze jongen niet wil helpen dan post je maar niet. Het is een hele redelijke vraag om aan ons te vragen of wij nog leuke misdaad boeken weten.
@TS: heb je al wel gevraagd aan je docent of zo'n misdaad boek mag? Veel van die boeken vallen namelijk niet onder 'literatuur'. Ik ken verder alleen de Baantjer boeken, dus ik kan je niet aan titels helpen. |
Zoek in de bibliotheek maar eens naar boeken van René Appel, Aad van den Heuvel, Tim Krabbé of Will Simon. Dit zijn schrijvers waarvan ik toevallig weet dat ze misdaadromans hebben geschreven.
|
Citaat:
|
Citaat:
ps: het is óf zoals óf bijvoorbeeld, zou ik niet bij elkaar in je boekverslag zetten. |
Crime and Peace :D Dat is toch het boek over misdaad?
Als je in de vierde zit, zijn simpele crimi's dan niet een beetje onvoldoende literair? Kan je niet proberen een boek te vinden dat op een wat diepere manier misdaad omvat. Een boek over de oorlog: 'een misdaad van de mensheid' of iets in die richitng. |
Je hoeft niet alleen aan detectives te denken. :)
|
de kroongetuige - maarten het hart
ontzettend goed boek vond ik dat, heeft ook het thema misdaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |