![]() |
Gezichtszweet
Als ik ergens heenga waar het warm is (of in de zomer gewoon dus) krijg ik snel een bezweet gezicht. Met name op mijn neusbrug en op mijn bovenlip.
Dit vind ik best vervelend want dan moet ik steeds naar de wc om het eraf te halen enzo. Bestaat er iets hiertegen? :( Greetz |
Uhm, is het niet mogelijk om het odorex-watertje wat oorspronkelijk voor je oksels bedoeld is op je gezicht te smeren...? Geen idee of het schadelijk is, hoor.. Verder denk ik dat je het in de zomer niet geheel kunt voorkomen.. (Ikzelf heb er trouwens ook een hekel aan(n))
|
Citaat:
|
niet op je gezicht.. zeker neit als je in de zon komt!
dat spul werk bij mij niet eens.. kun je niet bij de apotheek informeren of er iets voor is? |
Neem gewoon altijd voldoende zakdoekjes mee. Ik zou niet je porien gaan volsmeren.
|
Weet je zeker dat het zweet is? Heb je niet gewoon een vette huid?
|
Heb ik ook gauw... je kunt bij het uitgaan een beetje talkpoeder op je gezicht doen, niet te veel want dan word je bleek :P of poederfoundation. Dat neemt het vocht een beetje op.
Voor dagelijkse dingen, nouja, gewoon even afvegen af en toe... pakje zakdoekjes meenemen dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Zakdoekjes meenemen helpt wel, een stoffen zakdoek nog het beste. Ik veeg me ook wat af. Moet trouwens zeggen dat ik dit minder vervelend vind dan op andere plekken zweten waar je zweetplekken door krijgt. |
Matterende creme op doen? Bij mij helpt t wel.. ik had het vroeger ook, als ik snel naar school moest fietsen enzo. Ik zou geen odorex op je gezicht gaan smeren iig.. lijkt me niet zo goed voor je. :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |