![]() |
beste concerten ooit?
Wat zijn de beste concerten waar je ooit naartoe bent geweest? :o
|
Erg moeilijk te zeggen. Al zoveel gezien.
De concerten die voor mij indrukwekkend waren: Smashing Pumpkins Ahoy 2000 Boy Sets Fire Deconstruction tour ( het was in de HMH, welk jaar weet ik niet) The Fire Theft Paradiso 2004 Foo Fighters Bizarre festival 2001 dacht ik Soulwax Doornroosje 1998? The Get Up Kids Effenaar 2000 Favez Waterfront 2003 zal er heus nog wel een paar vergeten zijn |
mobb deep afgelopen keer..
die sfeer was echt :cool: (y) |
metallica in de arena vorig jaar
pennywise op de deco vorig jaar donots in de 013 dit jaar en vast wel meer mja |
Lostprophets in Paradiso kleine zaal..
Reel Big Fish in W'front (take on me, blijft geniale cover, zeker live, tranen sprongen bijna in mijn ogen :p).. Relax op Koninginnenach in Den Haag en in 't Paard.. Beastie Boys in de Melkweg, kort maar krachtig.. |
- Silver Mt Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band vorig jaar in de Effenaar
- Tool, mei 2002, Luxemburg - R.E.M., 1999, Werchter En ongetwijfeld nog een hoop maar dit komt het eerste in me op. en emocore, dat smashing pumpkins concert, was dat hun laatste concert in Nederland? Zo ja, dan was ik er ook bij en vond ik het vies tegenvallen :( |
moeilijk moeilijk.
Maar The Frames in de Paradiso was geweldig. |
Muse, 2001, HMH
Anathema, 2002, Tivoli Radiohead, 2003, Werchter |
My dying bride op wâldrock 2004, het hele publiek stond gewoon te headbangen en mee te blèren.
En cannibal corpse was ook echt geweldig op wâldrock (y) |
bad religion in de 013 vorig jaar
|
Walls Of Jericho
Undying Face The Facts in de goudvishal American Nightmare in de goudvishal Caliban in de gesämshule in duitsland |
Lamb, 14 sept '04 in paradiso. gewoon geniaal :eek:
Radiohead, november '03(?) in gelredome. zeer indrukwekkend! Red hot chilli peppers, maart '03 in ahoy. hele vette show. Hardheid in de occii, laaaang geleden. Dat was gewoon een superleuk feestje met een geweldige sfeer. Incubus, hmh, ook lang geleden(?) opzich niet een geniaal concert maar omdat ik de band zo vet vind en ik alle nummers kende was het superleuk(Y) |
Ik ben meer een festival ganger, maar van de concerten waar ik heen ben geweest, was die van de red hot chili peppers voor mij de mooiste :D
|
Citaat:
|
The Rolling Stones in de Kuip @ augustus 2003.
Ik stond vooraan op het veld :cool: |
Rise Against, Melkweg '01 (met soia & waterdown). Kende ze toen nog niet maar maakten wel indruk!
BoySetsFire, Deco '03 Hoorde allemaal nummers langskomen die ik al lang kende en vet vond, maar wist helemaal niet (meer) dat ze van BSF waren. Kreeg ook nog extra aandacht van de band dus: <3. Staind, Pukkelpop '03 Tranen met tuiten zo mooi. Atreyu, Batcave 013, '03(?) Het was er ZO klein maar ZO vet! Underoath, Melkweg '05 Net als je denkt dat er geen ECHT vette livebands meer over zijn. Bouwden heel vette sfeer op. |
Nofx Melkweg
Reel big fish melkweg Korn Glassgow secc Vast nog wel wat. |
Citaat:
Foo Fighters deed me eigelijk niks maar ik was er dan ook niet voor de Foo Fighters, en de versie van Bullet With Butterflywings van de Pumpkins vond ik maar bagger (n) Voor de rest vond ik het optreden wel goed hoor, vooral dat ze het concert hadden opgedeeld in een 'white' en 'black' playlist(y) |
Erhm, bij dit soort dingen vergeet ik de helft altijd.
Alec Empire - Melkweg Merzbow - Patronaat Silver Mount Zion... - Patronaat NiN - Werchter 2000 Behemoth - Patronaat Venetian Snares - Paradiso Ministry - Paradiso De rest komt later wel weer naar boven drijven |
death cab for cutie
elliott burst enz |
radiohead, gelredome
silverchair, paradiso the gathering, allemaal a perfect circle, ahoy (met deftones) sophya, p60 underworld, lowlands ehh 03? ik vergeet teveel. |
k's choice in ahoy 2001
obituary in de effenaar 2004 dissection in de baroeg 2004 morbid angel in tivoli 2004 krisiun in de 013 2004 enslaved in polen 2004 |
AC/DC op Sarsstock in Canada. Brilfuckingjant.
|
moloko, hmh, '03
|
wishbone ash op bospop, die gasten kunnen spelen
|
Citaat:
met nadruk op beste concert en niet beste band: mercury rev, tivoli 2002 geloof ik |
the mars volta (recentelijk) paradiso
venetian snares op sonic acts 2004 paradiso explosions in the sky (2004 ofzo) paradiso dillinger escape plan effenaar en melkweg lowlands was minder ongeveer alles wat ik bezoek laat wel een indruk op me achter OJA autechre is m'n beste concert ooit, maarja daar moet ik 20 april nog naar toe gaan |
Citaat:
lucky you |
aangezien ik maar naar 2 concerten ben geweest, moet ik zeggen michael jackson
hij zat toen nog op 't randje van heel goed zijn, en hoe hij nu is... 1996 was 't, ik was 'n jaar of 10....schitterend was dat... 't andere concert was Machine Head, in de 013, was ook heel vet :D |
Citaat:
patrick wolf en autechre worden geniaal |
Citaat:
|
dillinger in 2002 (denkik?) in de effenaar
testament in 2003 (denkik?) in de effenaar bush op pinkpop 2000 :o metallica op RaR 2003 Maiden op DOA 2000 |
Citaat:
ik ook niet. wel naar lightning bolt. (y) dat was een verdomd goede show. |
Obsidian '04
Mike Patton en Rahzel melkweg '04 Cannibal Corpse vorig jaar Wâldrock De Heideroosjes in 1999 (eerste keer naar een concert, pit en stagediven :) ) |
explosions in the sky, dour festival 2004
british sea power, paradiso radiohead, gelredome die steken er wel boven uit. |
Naville Staple in de melkweg afgelopen jaar was wel een errug tof concert, 90% specials nummers :cool:
|
Citaat:
|
en nasum
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder: Lostprophets in Paradiso, juni 2002 als ik me niet vergis, en Muse op Pinkpop in uh, 2003, denk k. |
Explosions in the sky
Radiohead |
explosions in the sky, ook ja
|
radiohead viel ik overigens bij in slaap op pinkpop
|
Citaat:
|
:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien had ik hem toch niet herkend als draak, slang of enig ander belichaming van mijn onderbewuste gedachten |
Mother Tongue vorige jaar in Paradiso
Mastodon vorige week in de melkweg Een aantal DEP shows Isis in de goudvishal Motorpsycho op paleis revolutie hoewel het geluid abominabel was Meshuggah vorig jaar Death Cab for Cutie vorige jaar zoveel leuks. kan niks kiezen boohoo |
tony joe white - 2004
bonnie raitt - 2004 elvis costello - 2005 en binnenkort waarschijnlijk bovenaan de lijst crosby & nash:D:D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |