![]() |
Onmogelijk door vriendengroep ?
Ik ben superverliefd op iemand, maar ik kan er niet echt verkering mee hebben omdat het anders een beetje lullig is voor sommige mensen. Hij is namelijk een hele goeie vriend van mijn vorig vriendje (een maand uit nu) en nog een vriend uit hun groepje is dan weer verliefd op mij,wat iedereen uit hun groep weet.
Mijn vorig vriendje heeft er geen probleem mee dat zijn vriend verliefd is op mij, maar dat is mss gewoon zo omdat hij weet dat ik niks met hem wil(wat die persoon nog niet echt doorheeft). Er is 1 iemand uit hun groepje(een kliek van 4), die weet dat ik verliefd ben op die ene maar hij wil zich er niet mee moeien. Ik ben nu een beetje aan het afwachten en aan het uitzoeken of die ene verliefd zou kunnen zijn op mij, ik zou er zo graag verkering mee willen! Maar zouden jullie dit doen? Het is nu al zo ingewikkeld en ik zou er al zeker iemand mee kwetsen, maar ik kan mijn gevoelens ook niet tegenhouden toch |
een beetje een enorme driehoeksverhouding..... hmm het ligt erg ingewikkeld. Wat wil je zelf nu, want je kan er niet of nauwelijks omheen. Je ziet ze vaak e.d. maar het is sowieso dat als je wat doet je een of ander kwetst......
Ikzelf zou even afwachten en eventueel praten met die jongen die jou leuk vindt maar jij hem niet. Daarna zou ik indien je beslist door te zetten praten met je ex. |
Ik zou proberen uit te vinden of die jongen waar jij op bent ook wat voor jou voelt. Die jongen die op jou verliefd is, komt er vanzelf wel achter dat je niet op hem bent. Dus die wordt zowiezo gekwetst. Dat is lullig maar onvermijdelijk.
Het enige waar ik rekening mee zou houden is je ex. En als hij er geen problemen mee heeft dan zou ik gewoon voor die jongen gaan. Veel suc6 meid ! (y) |
Maar is dit het allemaal wel waard? Ik persoonlijk zou er alles voor over hebben, maar dat is wel heel egoïstisch en toch wil ik er ook geen vriend aan verliezen. Ik breng mijn vriendschap hiervoor in gevaar en als dan blijkt dat het niets wordt, heb ik helemaal niks meer..
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja praten met die jongen en aangeven dat je niet in hem geintersseerd bent, kan op zich geen kwaad (had al ee ngedeelte verteld van hoe ik het zou doen hoor:o) |
Ai heel vervelende situatie! Ik zou zelf niet weten hoe ermee om te gaan, kben wel benieuwd hoe het nu afgelopen is of gaat?
|
Citaat:
|
Laat mij eens zo makkelijk verliefd worden dan.
Als je dit soort dingen de kans op een relatie in de weg laat staan ben je blijkbaar niet hoteldebotel op hem en wil je ook niet erg veel risico's nemen. Als je hem echter wel te gek vindt dan zullen die vrienden dat geluk jou ook wel gunnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |