![]() |
Nog steeds geen vriend...
Zucht....17....nog niets....mmhhh....
|
Tja.
|
Meid!
|
gossie
|
Hmm, wat denk je dat zelf de oorzaken zijn?
|
Het gebeurt vanzelf, en meestal als je het juist helemaal niet verwacht :)
|
Wat maakt het uit, het went vanzelf wel hoor :)
|
wow schaam je diep, je bent al zeventien jaar en nog geen vriendje wow heej:p
haha grapje, dat is toch helemaal niet erg. je komt vanzelf wel iemand tegen. |
haha je bent nog harstikke jong nou doei dikke kusz cher
|
je kijkt en leest teveel...het is niet verplicht een vriend/vriendin te hebben. Waarschijnlijk voel je je ongemakkelijk, omdat je vriendinnen wel al een vriend hebben en jij je daaraan wil spiegelen.
|
Wat verschrikkelijk.
|
Komt vanzelf wel, moet je maar denken...
|
Zucht.... 19... nog niks... 't is wah. Waar 't maar wah. Dan haade nog wa. Dan konde 't vurkaupe.
|
Ja, nou en? Vorig jaar toen ik 20 was (bijna 21) kreeg ik pas mijn eerste relatie. Ben nu bijna 22 en heb dus pas een relatie achter de rug. Maak je er niet druk om, dan komt het wel goed. Net als je je er druk om gaat maken dan word je op een gegeven moment gewoon gek van al dat gedoe en dat lijkt me niet echt de bedoeling. ;)
|
och jee
|
:eek:
|
Citaat:
-het schrijven van een reply van meer dan 4 woorden, dus- |
Ben je soms van plan om maar tot je 20e te leven? Ik snap niet waar je je druk om maakt.
|
ik snap t wel, maar t is zinloos om je zo druk te maken. Over het algemeen vallen mensen niet op mensen die wanhopig zijn :).
|
briljant discussieonderwerp
|
Citaat:
1) Ze is verlegen 2) Ze is oerlelijk 3) Ze kent geen leuke jongens 4) Ze is eigenlijk lesbisch maar durft het nog niet toe te geven 5) Ze stinkt 6).. :confused: |
Wat een wereldramp.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze is eigenlijk geen ze ze heeft zwaar orthodoxe ouders .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik zeventien was had ik een relatie met mijn broer :)
|
Citaat:
One of them is fish. The other two... are growing on her!! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het heeft bij mij ook tot mn 20e geduurd voor ik echt iemand vond :) komt vanzelf hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je topic komt best afwachtend, passief over, zou dat het misschien zijn? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tot week of wat geleden maakte ik me er wel druk om, iedereen heeft een vriend/vriendin behalve ik.... elke keer als ik een meisje leuk vond en zei mij niet direct afwees :P gingen die meiden er vandoor mer een andere jongen.
ik kon me er echt druk om maken, maar nu heb ik zoiets van... bekijk het maar, tzal allemaal wel! kom vanzelf een leuk iemand tegen, en anders maar niet. waar maak ik me eigenlijk ook druk om.... ik heb een eigen motor, paar hele goeie vrienden(ECHTE vrienden), leuk bijbaantje... ik heb het helemaal niet zo slecht zonder een vriendin. tzou wel leuk zijn als ik een meid tegen kom, maar me er nog druk om maken.... nah... |
Ach gut meissie toch. :( :( :( :( :( :( :(
Ick mach hoowpen dat je tenminstuh tog wel uitgaat, niet???!?!! |
dildo kopen (y)
|
Aggossie
Ontopic: Slotje?:o |
Omdat dit topic geen discussiewaarde heeft (je vraagt niet om tips oid) sluit ik 'm. Nu is het slechts een mededeling en je ziet al dat mensen daar niet zoveel mee kunnen. ;)
Eventueel kun je hier een korte reactie geven: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1123863 Dat is een topic waarin je korte mededelingen mag geven over hoe het nu met je gaat qua relaties enzo. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |