![]() |
Gedachteloos, gevoelloos
in een kamer, even koud als jouw woorden. (Mijn ogen dwalen over jouw geschreven zinnen) Onder een eeuwige deken van stil benauwend zwart stokt mijn adem. (Jouw ogen flitsen rechtstreeks door mijn hart) Jij hebt kunnen kijken in de spiegel van mijn ziel je hebt kunnen ontdekken (Wij hebben verloren beloftes zijn verbroken) Het is mijn schuld dat onze vriendschap viel. |
Ik vind hem wel mooi. Hij heeft iets wat hem goed maakt, maar ik weet niet precies wat. Dus: Ik vind hem gewoon mooi:):p
|
Erg mooi en gevoelig.
die zinnen tussen haakjes maken het geheel bijzonder |
Citaat:
|
Citaat:
Naja, never mind: tenks :) X |
Citaat:
heel mool alleen dat wat tussen haken staat.......stoort het had je beter weg kunnen laten ksssssss |
Jah mooi!...ik vind de zinnen (....) juist wel passend en mooi...voegt iets speciaals aan het gedicht...inhoudelijk goed verwoord en vorm= (y)
liefs, Mariamne |
Citaat:
Citaat:
Maaruhm... die stukken tussen haakjes horen er (voor mijn gevoel) heel sterk bij... Misschien had ik ze niet (...) moeten zetten?! :confused: X |
Maaruhm... die stukken tussen haakjes horen er
(voor mijn gevoel) heel sterk bij... Misschien had ik ze niet (...) moeten zetten?! :confused: Ik zou ze er schuingedrukt neerzetten... liefsxx Mariamne |
dat wat tussen haakjes staat....is op zicht al een apart gedicht....
eronder zetten :D |
heel mooi gedicht
werd gewoon ff emotioneel ;) nee het raakt me wel...heel mooi (y) |
Het spreekt me niet aan...echt kritiek heb ik er niet op, tis goed geschreven ofzo, maar het zegt me gewoon nik :)
|
Hij is zeker weer goed!
Echt, het is altijd weer lekker om je gedichies te leze :) nou ga ik toch echt pitten...moet morgen de kunstbende finale bezichtigen :) tjuus Flip |
Citaat:
Vind het fijn dat je ze met plezier leest :) |
bijzonder :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |