![]() |
Boer zoekt vrouw.
Ik zie 'm niet staan op deze pagina of ik ben heel erg scheel.
Wie volgt het? :) Joris is leuk. |
Joris is inderdaad leuk, en ik vind hem heel goed bij renske passen
|
Het blijkt dat deze serie echt belachelijk veel kijkers trekt..
Verlangen stedelingen soms naar een rustig boerenbestaan? Volgens mij hebben veel mensen die hun hele leven in de stad hebben gewoond een soort geromantiseerd beeld van een boerderij, en van het platteland. ervaringsdeskundige: het zuigt. Ik woon in the midlle of nowhere en het is dus altijd een zooitje rondom het huis. Me pa werkt 70 uur in de week en tegenwoordig verdien je geen zak meer omdat alles uit het buitenland wordt gehaald. Bovendien is het ook nog eens allemaal kutwerk. Het grote voordeel is wel dat ik rustig de muziek hard kan laten staan en ik in een groot huis woon met veel ruimte eromheen.. dat dan weer wel :rolleyes: |
Citaat:
|
@ twanos: ik denk idd dat veel vrouwen die meedoen zich op het boerenleven verkijken, zoals astrid (van teus), maar volgens mij valt het wel mee met dat romantiseren want je ziet op tv ook wel dat het hard werken is. dus dat geromantiseerde beeld wordt wel bijgesteld door dit programma denk ik :)
ik vind het trouwens wel jammer dat joan, die bij hans zat, eruit is.. aan de ene kant ergerde ik me dood aan haar, maar aan de andere kant was ze ook wel vermakelijk :D |
Citaat:
En die ene boer (kom ff niet op z'n naam) die geen enkele vrouw meer leuk vind, is een beetje zielig. |
Dit is echt humor om te zien zeg :D
Die ene kerel met al dat servies in zijn kast, eten al zijn koeien ook van een bord ofzo? :D En dan die blonde snol met dat wilde haar en foute make-up, die is zeker rechtstreeks van de wallen geplukt :D Volgens mij hebben al deze mannen geen ervaring met vrouwen, dat grappige stuntelige gedrag :D |
Citaat:
Ik ben benieuwd wat er met zijn gezondheid aan de hand is, volgens mij krijgt hij 'm niet meer omhoog. :o |
Ik denk dat hij best wel eens ernstig ziek kan zijn... :(
|
Citaat:
|
Ik vind het een leuk programma (y) Vooral Teus en Joris vind ik leuk..
|
Een erg leuk programma, jammer dat boer Peter zo'n ander type blijkt te zijn.
Maar joris en teus, geweldig :cool: |
Citaat:
|
dit is eg zo grappiggg (y)
standaard elke zaterdag met me mams naar boer zoekt vrouw kijken.... aanrader!!!! |
Een van de dames is een collega van mij :o
|
Citaat:
|
ik volg het niet maar joris is leuk:)
|
Cool dat je stones Fan bent Lady Jane, ik ken weinig dames die dat zijn ;) (y)
ik vind het programma een beetje zinloos, niet origineel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joris is zeker met die wenkbrauw-piercing?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze is dus wel aan 't werk, dus dat is een teken dat ze niet bij hem is ingetrokken. :cool: ;) |
Jaaa dit is leueueuek! Ik neem het op als ik t niet kan kijken, en dat doe ik niet vaak :bloos:
Joris is wel leuk ja, maar soms zit ie ook heel gek te giechelen ofzo :| Enne, kben ook wel benieuwd wat er met die Peter aan de hand is. En herinneren jullie Carines ofzo nog? Die had 7 brieven, echt heel poepig was dat, hoe hij reageerde enzo :cool: |
Citaat:
|
Haha, mn moeder vindt het een geweldig programma en nu kijk ik het ook weleens (y)
|
Geweldig (y)
|
Ik heb één aflevering gezien. Ze gingen sushi maken, en alle vrouwen hadden een schort om. Boer: "Kijk, zo zie ik jullie natuurlijk het liefst." :D (n)
Fout en grappig. |
Boer zoekt helemaal geen vrouw...
Boer zoekt vrouw is het kijkcijferkanon voor de KRO. Alle vooroordelen die wij al hadden over boeren, worden nog maar weer eens bevestigd. Heerlijk om te zien dat deze figuren nog bij hun ouders inwonen. Niks geen flatscreens en wifi in het gehele huis. Nee, de Friese staartklok en donker eiken meubelen beheersen je televisiescherm. Beetje hooien en melken, terwijl ondertussen de dames naar de gunsten van deze horken dingen. Horken ja, en dan met name boer Peter uit Dwingeloo. Lange tijd waren wij in de veronderstelling dat dit heerschap heaumeaufiel was, getuige de wijze waarop hij de dames te kijk zet. Maar neen, this is tv man. Ofwel we worden allemaal weer eens in de maling genomen, zo wist SBS-Shownieuws gisteravond te melden. Peter blijkt namelijk allang te zijn voorzien. Vlak voor de opnames van Boer zoekt vrouw liep onze Peter namelijk de vrouw van zijn leven tegen het lijf. Zijn schizofrene gedrag is daarmee dan ook direct verklaard. Jammer Anita en Maurien, hij heeft al een liefie, alleen verzuimt de KRO dat te melden. Tsja, dat zou de kijkcijfers immers geen goed doen. Enfin, om aan te sluiten bij de profetische woorden van Maurien. Waarom Peter? "Hij leek me een rustige man. Die wel een beetje weet hoe het leven in elkaar steekt." Inderdaad Maurien, alleen zal die hem nooit in jou steken... Bron: www.geenstijl.nl Oh no. :eek: ;) |
Is dat serieus? :eek:
|
:cool:
|
Citaat:
En nee maar ze heeft wel gezegd dat het nooit de bedoeling is geweest dat ze dan gelijk bij 'm in zou trekken. Dat ze gewoon bij IBM blijft werken en eventueel later een beetje minder zou werken en meer Teus zou helpen oid. :o |
Citaat:
|
Yvon Jaspers heeft het gerucht ontkent van boer Peter, maar ze zei wel dat er iets aan de hand is en dat we dat de komende 2 weken zullen ontdekken..
|
*lol*
Peter valt eigenlijk helemaal niet op vrouwen. :D |
Boer zoekt man :o
|
boer zoekt hoer
|
Al zou die feeks van een Yvon Jaspers dat programma niet presenteren, dan zou ik het nog niet kijken.
|
OF Peter is ziek OF Peter heeft al een lieffie (man of vrouw, dat laat ik in t midden :o ) maar hoe dan ook... ik vind Peter een beetje een stomme vent! Eerst je heel mooi voordoen in die eerste rondes en dan nu de boerenlul uithangen.... :nono: :nono:
maar goed, we zullen zien..... Joris is leuheuk!!! En ik denk ook dat ie voor Renske gaat. En ik hoop dat Teus kiest voor Astrid, want die is grappig en k vind dat andere paard echt stom! (n) |
Weet je hoe koel die serie is? T is n leuke variant op allemaal die datingprogammas..... :) In België is dat ook oppe tv gwees, en toen heeft geen van die stelle een langdurige relatie met elkaar gehad :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens.... een machtig mooi programma; een programma dat je absoluut niet wil missen. |
Boer Piet :o
|
ik vind Joris irritant, hij weet totaal niet wat hij wil, en twijfelt altijd (n) maar hij is ook wel lief. ik denk dat hij renske kiest. (y)
|
Citaat:
|
en boer piet dan :confused:
die is pas stoer :o |
Citaat:
|
Oja, en ik heb een hekel aan Sita. :mad:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |