![]() |
Klein of lang
Heyz ik heb een vraagjuh.....
Als mijn penis slap is die ong 6 cm, maaar asl die stijf wordt is die 16 a 17 cm maar wat nu me vraag is... Vinduh de meeste meisjuh dat nu klein of lang en zullen we het wel fijn vinde als die zo lang is Want ik vind best wel lang :bloos: Groetjes Nick |
Nou Nickje, ik vind het ook best lang. :bloos:
|
Jah drom maar asl ik zelf ernaar kijk als die stijf is lijkt ie niet zo klein...... Maar asl ik dan meet is die meestal 16 cm en in sommige gevallen wel 17 :S
|
Och, niets mis mee.
|
Dus is dat wel normaal voor een 15 jarige :)
Want ik zit er neit egt mee want ik hoor wel dat ik het goed doe in bed maar k weet ook niet of meisjuhs het prettig vinduh met een van 16 cm |
Mjawel hoor. Waarom zouden ze het niet prettig vinden? (Geeft een rotschop naar boven;))
|
Weet niet misschien doet het meer pijn ofzo ;)
Ik weet niet.... Maar ik hoef me dus geen zorguh te makuh???? groetjes |
1 Je zit er niet mee, maar je komt wel nogal onzeker/bang over :s
2 Als er niet geklaagd word mag je aannemen dat t geen pijn doet. Als t wel pijn doet en niks zeggen/laten merken dan is de meid in kwestie niet goed bezig 3 Pijn ontstaat eerder door onhandigheid en ruwheid bij de seks dan door een stijve van 17 cm. Daarnaast speelt ook dikte een rol.... => doe es niet zo onzeker |
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij trekt een gemiddeld meisje de 17cm nog wel. Dikte speelt een belangrijkere rol :rolleyes: tis maar dat je het weet;)
|
Jah ok....
Ik weet nu wel wat meer maar ik d8 altijd dat ik ze daardoor pijn me deed maar dat zal wel niet dus... Maar dan weet ik dat.... Ik behandel altijd een meisjuh teder in bed;) |
Jah maar wat noem je dik :P
Maar hij is niet egt dik van gewoon normaal Dus Ik doe de meisjuhs geen pijn :) Gelukkig maar.... want je hebt meisjuh's die dat niet durven te zegguh.. Maar ok Ik ben er nu wel blij om dat ik het weet(K):P |
15? Reken er maar op dat er nog een aantal cm bij komt. En wat het doet bij meiden kun je zelf ook wel raden; verschilt per persoon. De een gaat al gillen bij 14, de ander weet 24 nog wel weg te werken.
Citaat:
|
(y)
|
90 % van de mannen (ongeveer dan) zit tussen de 12 en de 18 cm. 16 a 17 is dus normaal, en dan iets aan de lange kant. Lijkt mij geen probleem :)
|
Citaat:
|
Ik heb ze gehad varierend van 14 tot 20. Van 3.5 dik tot 5. En geen van allen konden ze er in een keer helemaal in, en met allemaal ging het prima als we het maar rustig aan deden. Hoe meer ik moest wegwerken hoe rustiger een en ander diende te verlopen, dat wel.
Kortom: geen probleem. |
Maak je niet druk, zoals teddybeer al zegt, je komt wel erg onzeker over.
Zolang je gewoon rustig aan doet met je meisje dan zal het geen pijn doen met deze lengte.. hoewel dikte misschien meer uit maakt.. persoonlijk heeft mijn 17,18cm nog nooit voor pijnlijke taferelen gezorgd.. gewoon goed naar dr luisteren en zorgen dat ze goed nat is. :) |
bloedlul :o
|
16 cm al niet prettig, o dear :|
|
google > gemiddeld formaat penis
· De penissen van de meeste volwassen mannen zijn stijf tussen de tussen de 12 en 18 cm lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het nooit meer doen, snoezepoes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit altijd zo'n grappig onderwerp :) Iedereen heeft het altijd over zn 20 cm en als je de gemiddelde dude moet geloven zit er niemand onder de 18.. Dus dan voel je je niks bijzonders met je 18.. en dan krijg je van je girl te horen dat je best wel groot bent :) Dat streelt je piel toch wel :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vraag me ook af waarom mannen zich daar druk om maken. hij wordt er echt niet groter van ofzo.... |
Citaat:
http://www.sizesurvey.com/result.html |
20 is ook wel errrrg groot hoor. En 18 nog zeer respectabel. 16 prima. Minder dan 15 vind ik persoonlijk net even te weinig.
|
Je behandelt meisjes 'altijd' teder in bed? En je bent 15?
Klinkt alsof je al heel wat bedpartners hebt versleten en dat vind ik nou niet echt teder... ;) :rolleyes: |
Hahahahah ok :)
Als jullie er allemaal geen last van hebbuh dan is het geen probleem meer |
Het zal voor iedereen verschillend zijn,. maar ik heb niet het idee alsof de mijne is gegroeit na mijn 14e. Ik was toen gewoon gemiddeld (en nu dus nog wss)
Maar volgens mij is het niet helemaal normaal om hem op te meten ??? |
Citaat:
|
wat maakt de lengte nou uit? als hij nou 1 cm of 40 cm is, dan wordt het kut, maar andere lengtes is toch niks mis mee?? heb je er zelf last van dan? als jij er lekker je werk mee doet, is het best toch? en hij is niet mega lang ofzo hoor
|
Lol als je je eigen lul nog nooit op heb gemetuh dan ben je volgens mij wel een beetjuh raar :S:S:S
Elke Jonguh doet dat wel |
Inderdaad, en ik weet nog iets dat raar is (en vrij irritant) en dat is het consistent vervangen van 'en' door 'uh'. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Wil je zien :S
|
Citaat:
|
Dat mensen beginnen te spammen zie ik maar als teken dat het topic begint te vervelen. ;)
Als niet: PM. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |