![]() |
spermvlekken verwijderen
hoe verwijder je spermavlekken en vaginaal vocht uit
beddengoed en kleding ? iemand tips ? ik heb enkele lakens die al 2x gewassen zijn en ik krijg de vlekken er maar niet uit :o . ook als we net na haar regels vrijen laat dit een geelachtig goedje achter op het beddengoed dat zeer opvallend is , iemand tips om dit goedje te verwijderen ? ik hoor het wel greets |
Njaa, normaal gesproken zou t dr echt wel met tijdens de was uitmoeten gaan!
Weetje zeker dat t sperma is? |
bij een drogisterij kun je special vlekkenverwijderaars kopen.
elke kleur verwijderaar is goed voor een aantal dingen.... en een bepaalde kleur is dan ook weer goed voor bloed, sperma e.d. Zelf géén ervaring mee of t werkt, maar t bestaat. (y) |
Wat natuurlijk altijd geldt voor vlekken:
Vóórdat je het in de was gooit moet je het eigenlijk al met vlekkenmiddel behandelen.. Biotex ofzo. Nu krijg je het er waarschijnlijk nooit meer uit, omdat het al een paar keer gewassen is. |
Zeg, watvoor hardnekkig stofje produceer jij?:|
Normalite horen ze er gewoon in de was uit te gaan hoor.. Idd, je zou een vlekverwijderaar kunnen proberen, of het werkt is een ander verhaal. Zeker weten dat dit wel sperma is?:) |
Ik heb wel positieve ervaring met vlekkenverwijderaars.. Ik zou dat gewoon ns proberen.
|
Iedereen die wast weet dat je oerdom bent als je organische of plantaardige vlekken (bloed, sperma, rode bietensap, etc.) laat indrogen en ze pas later wast. Je moet ze meteen in het water leggen om te weken.
|
Wasmiddel voor de witte was gebruiken, daar zit bleekmiddel in. Op 60 graden krijg je ook oude vlekken er dan prima uit. Ohja, en aansmeren met zeep, voor het de machine ingaat.(even met een beetje water en een stukje gewone zeep tot het gaat schuimen op de vlek wrijven.)
En wat nare zegt: meteen in de was. En als dat niet kan is vantevoren een nachtje wegzetten in een emmer koud water ook goed. |
wat ook een tip is: leg een hand-doek onder je vriendin, dat de troep daarop komt.
|
zie hier het antwoord!
[URL=[/URL] |
Citaat:
|
likken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedankt voor de reply's ik ga de genoemde tips eens proberen .
ik ben zeker dat het sperma is icm vaginaal vocht . we doen het zonder condoom en gebruiken geen glijmiddel .en een handoek eronder leggen hebben we ook al geprobeerd . maar tijdens de actie schuift hij eronderuit of gaan we langs het bed we wringen ons nogal eens in rare bochten :p . normaal hebben we altijd papieren zakdoekjes langs ons liggen maar als zij te plots beweegt komt het goedje er uitgelopen ook soms enkele minuten nadat we denken dat alles is afgeveegd .jammer dat het toilet zo ver van ons weg is want dat zou alles makkelijker maken :) |
vanish oxi action!!als de 2 vloeistoffen samenkomen begint het te bruisen EN kijk de vlek is al helemaal weg...even nawassen en tadaaaa....schone lakens
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Masculout!
|
Citaat:
|
Meteen ná het kliederen met een vochtige doek schoonschrobben.
|
Gebroken witte lakens nemen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |