![]() |
[Tekeningen] 2 nieuwe Tribals
Ben laatst begonnen met tribal te tekenen ( zie [Tekening] Tribal-achtig )
Nu 2 nieuwe tekeningen van mij.....wat vinden jullie ervan? http://i2.photobucket.com/albums/y4/...y/e85a257d.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y4/...y/b35902ca.jpg |
wat moe je hier nou van zeggen:S:S leuk dat je tribals kan tekenen.... maar egt mooi vind ik t niet....
|
ok
|
Ik vind vooral die onderste egt heel mooi! (y)
|
Citaat:
|
jammer dat er zoveel zwart in voorkomt... er zitten te grote zwatre stukken tussen naar mijn idee
:confused: |
mhoah dat vind ik bij de bovenste wel maar bij de onderste vind ik het wel meevallen
|
tsjah....leuk denkik zo:s
niet speciaal. |
achjah t is ook niet egt bedoeld als kunst ofzo hoor
|
een beetje jammer dat je de blaadjes dubbelvouwt
|
ja uh tribals... vind t nog steeds saai.
|
de bovenste vind ik redelijk lelijk, komt niet echt harmonisch over. te veel zwart, het rode is lelijk, te druk, en het geheel neemt nietszeggende vormen aan. ik zie er niets aan iig. verder is het niveau vrij laag.
die onderste is opzich wel oke, ik vind de bewegingen mooi geschetst. |
ziet er een heel stuk beter uit dan wat je eerst had gemaakt! (Y)
|
De onderste is een stuk beter dan de rest, maar sja ik blijf t niks vinden sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh brother
|
Citaat:
|
de onderste is wel mooi, dat rode oogachtige ding in de bovenste vind ik lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
K vind die tweede idd wel vet! alleen bij die eerste vind ik dat soort van oof in het midden niet echt.. het past er niet echt in. Bij die tweede vind ik het rode deel er beter bij passen
|
Citaat:
n00b ik teken ze zelf ook in tussen uren : so Restecp! :D |
Citaat:
Misschien bedoelt ze dat er naar verhouding te veel zwart is en te weinig wit. |
Citaat:
|
ik vind ze mooi, maar ik hou persoonlijk niet van tribals.
|
Ik vind ze lelijk, en ik hou persoonlijk niet van tribals.
|
Best mooi, maar de eerste vind ik te veel zwart inzitten en ik vind het midden ook niet echt mooi.
|
Citaat:
|
nog ff voor de duidelijkheid, de eerste tekening is a4-formaat en de 2e is a3. Dat kun je niet goed zien omdat de foto's even groot zijn.....
|
mooi voor op mn onderrug ;)
die tweede dan, die eerste vind ik dan weer een beetje errug kolossaal, en niet zo mooi.. |
Bij de eerste lijkt het net of hij niet af is...
de tweede is wel ok, maar ik vind tribals niet zo leuk. |
ik hou niet zo van tribals maar ze zijn opzich best aardig getekend
|
Die eerste vind ik helemaal niet mooi, die 2e redelijk en zo lelijk vind ik tribals niet.. waarom doe je het in 2 kleuren? had het mooier gevonden als je alleen zwart deed...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |