![]() |
lichaamslengte
hey mensen
ik ben 1.80 en over 3 maanden 16...is me lengte dan goed of tog te klein??? |
uhm, ik denk iets boven het gemiddelde, maar dat is toch niet erg :p
|
Volgens mij ben je dan niet te klein !!
|
je bent iets groter dan het gemiddelde denkik zo:)
|
Mooie lengte. :)
|
in Nederland zijn volwassen vrouwen (dus boven de 21) gemiddeld 1.67 en volwassen mannen gemiddeld 1.82. Ik denk dat het gemiddelde voor mensen onder de dertig zo'n 5 cm hoger ligt.
Alleen, je groeit waarschijnlijk nog een beetje, en ik weet niet of je een jongen of een meisje bent :P. Voor een jongen van 15 is 1.80 een vrij normale lengte, voor een meisje is het vrij lang. |
oke bedankt...dan is iedereen in mijn klas gewoon lang
|
Mijn broertje is 15 en 1,92M ofzo, die is gewoon echt lang. Jouw lengte lijkt me heel gewoon, en misschien groei je ook nog wel.
|
Citaat:
Dan ben ik gewoon 3 cm ofzo kleiner dan de gemiddelde man :/. |
Ja, of je bent gewoon 3 cm lánger dan de gemiddelde man. Frustrerend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de laatste Quest stond dat mannen gemiddels 1,81m (dacht ik, kan ook 1,83m) zijn en vrouwen 1,73m.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmja, ik dacht ook dat 'we' wel langer werden. Ik ben al jaren 1.77M, en 'vroeger' was ik altijd de langste, als ik tegenwoordig in de stad loop zijn er ook veel vrouwen langer dan ik. Maar misschien komt die gemiddelde lengte idd door die bejaarden ofzo :o
Overigens lijkt het wel of vrouwen sneller 'verlengen' dan mannen, die lijken wel steeds kleiner te worden :p |
Citaat:
|
misschien groei je nog een paar cm
en dat lijkt me een prima lengte voor een jongen! zelf ben ik maar klein :| |
Ik dacht altijd dat ik klein was... maar ik ben zelfs nog 1 cm groter dan 't gemiddelde... :D
|
ik ben 17 en 1.64 :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, wat is lang tegenwoordig. |
OK, dat is niet eerlijk!! Ik ben 17 jaar en maar 1.61 :(
|
Volgens mij is daar niks mis mee :)
|
Citaat:
Ik ben 14 en 1.75 :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gemiddeld zijn de vrouwen langer dan ik
ik ben 16 en 1.66 :( |
Citaat:
|
Ik ben vijftien en 1.75 ongeveer, ik wist niet dat die lengte voor mannen zo hoog lag, ik vond mezelf wel gemiddeld eigenlijk :p
|
Ik zie eigenlijk helemaal niet zoveel lange vrouwen meer rondlopen, het valt allemaal wel mee geloof ik. Soms voel ik me juist groot. :|
|
Citaat:
|
Mooie lengte voor een jongen :)
Iets groter is ook goed, maar liefst niet kleiner :p |
nee zeker niet ik ben iets van 1.82 ofzo en ben bijna 15...
en ik val zelfs nog in die bekende grafiekjes in het blauwe (nog goede/normale) gedeelte :) |
ik ben 1.89 en ik zie wel aardig wat lui die laatste tijd stuk langer zijn geworden. en onder de 1.70 is klein :cool:
Jouw lengte van 1.80 is dus nix mis mee |
Citaat:
Niet dat dat nou zo boeiend is. :o |
Citaat:
|
ik ben 1.70
en zelfs ik voel me vaak klein, omdat er zoveel meisjes/vrouwen zijn die 1.75/1.80/1.85 zijn :eek: zal toch wel iets int eten zitten hoor, vroeger kleine mensen en als je nu kijkt :| |
lijkt me prima., ik ben 18 en 1.60 meter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pff, gelukkig ben ik zelf groter :) |
Kleintje :p
|
Citaat:
|
dan zit je idd met een mooie lengte rond of net iets boven het gemiddelde :) ben zelf 17 en tsja... 1.74 denk ik zo? en ik zit ongeveer in het midden dus :)
*edit* En aangezien ik nu zie dat je een man bent zit je volgens mij wel helemaal rond het gemiddelde :) |
Ik voel mij ook altijd klein, ik ben zelf 1.75 wat opzich wel meevalt maar mijn vriend is 1.98! Dusja dan lijk ik altijd erg klein...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |