![]() |
wiskunde!
nOu ik snap nie wat mensen zO leuk vinden aan dat kut vak wiskunde zeg me nOu !! wie vind dat dOmme vak nOu leuk??
alle vakeen liggen mij!!! (y) behalve wiskunde!! (n) wie snapt mij want ik weet nog steeds niet hoe ik een hoek moet opmeten:S dat had ik in de eerste en het klopt volgens mijn domme berekeningen ook niet...+ mijn lerares is net 4 jaar in nederland en praat ontzettend lelijk van zoiets: Roechella jij moet erout ounders ik geven jou ein 1 .. nou lekkere taal zo begrijp ik wiskunde al helemaal niet:S |
Ze is van Russische afkomst?
Bovendien denk ik dat Nederlands je ook niet ligt. Hoek opmeten: Begrijp je wat het aantal graden van een hoek voorstelt? |
Citaat:
|
jij mag zelf ook wat aan je nederlands doen ;)
maar wiskunde is zeker een kutvak! ik doe wiskune A1 en dat is nog zo moeilijk. maar ja, we zien wel wat we ervan bakken |
Nee, jouw nederlands is lekker. Verder is wiskunde best leuk en logisch, als je het snapt.
|
Ik vind wiskunde hartstikke leuk. Maar ik kan best begrijpen dat jij het niet leuk vind, je moet alleen niet doen alsof mensen die wiskunde wel leuk vinden minderwaardig zijn :rolleyes:
(Nog steeds probeer ik me te verplaatsen in de geest van een wiskunde A1-er, maar het lukt me gewoon niet, het spijt me, my bad :o ) |
Ik vind wiskunde ook heel erg leuk, en ik heb een hekel aan breezer-achtige taaltjes..
En wat ik er leuk aan vind? Het is lekker logisch, het klopt gewoon altijd, en je kan lekker puzzelen :P. |
De pot verwijt de ketel... Of ken je die uitdrukking niet?
|
bijles nemen
|
Eén troost: wiskunde wordt alleen maar leuker :) . In de onderbouw moet je allemaal duf gedoe leren, maar daarna begint het een beetje leuk te worden. Moet je wel wiskunde B nemen natuurlijk ;)
Tot die tijd: bijles nemen? |
Wiskunde is heus niet zo moeilijk en volgens mij heb je me er problemen met NL's
|
ts = een konijn
|
Zeik niet en ga Nederlands leren.
|
naa, als je een hoek niet kan meten ben je gewoon dom. niks wiskundigs aan dat:)
|
wiskunde = dom regels toepassen (abc formule, kettingregel productregel etc.. (gaap) vind ik eigenlijk... natuurkunde = much more of a challenge...
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het VWO ook niet. Eigenlijk. |
Wiskunde is toch juist heel leuk. :cool:
Ik ben ook van mening dat wiskunde weer een verplicht examenvak moet worden op de mavo. (Als de mavo weer terug komt. ;) ) |
Ofwel, ik kan het niet, daarom is het stom, en het ligt vooral niet aan m'n eigen want m'n wiskunde docente kan niet vloeiend Nederlands, maar ja ik ook niet dus dat ik eigenlijk ook stom :rolleyes:
Er moet vast een reden zijn waarom je eruit gestuurd wordt, want docenten doen dat - hoe onrechtvaardig ze soms ook uit de hoek mogen komen - niet zomaar zonder aanleiding. Bovendien heb je zoiets als een wiskunde boek waar het prima in uitgelegd wordt (2e fase anyone?), de docente is er meer om je te begeleiden, maar het boek moet eigenlijk al afdoende zijn. En anders heb je er gewoon geen aanleg voor. |
als er iets saais is.. dan is het wel wiskunde LOL
gelukkig is het idd niet moeilijk, hoef je ook niet eens na te denken over de praktische toepassing (als die er al is), en komt het neer om bestaande formules en andere regels te gebruiken, die een computer net zo goed zou kunnen doen (en sneller) maarja leve wiskunde he.. |
Wiskunde B2 is leuk. Beetje meetkunde met bewijzen, geweldig toch? Je mag eindelijk eens nadenken. Wiskunde B1/A1/A2 is echter vreselijk saai. Regeltjes uit het hoofd leren, ja, leuk hoor...
|
Wacht maar tot jullie ooit binnentreden in de wondere wereld van de algebra :cool:
|
Ik vond wiskunde altijd heel erg leuk juist. Je moet gewoon net doen alsof je puzzels op moet lossen. En ja, je moet misschien eens iets leren.
|
Citaat:
|
Wiskunde is niet mijn sterkste kant, maar áls ik het snap, heb ik er niet zo'n hekel aan, vind ik het zelfs wel een beetje leuk. Maar het is alleen altijd zoveel werk...
En bovendien, de maatschappelijke toepassing van wiskunde is in mijn geval gering, dus dat vind ik jammer. |
Een tip; neem bijles Wiskunde.
En als je geld over hebt kun je er ook meteen een cursus Nederlands bij doen. |
oh, hij is nog open.
Neem inderdaad bijles of let op in de les. Het kan wel eens zijn dat je er wat van opsteekt. |
Les op in de les? :p
|
Citaat:
|
Wiskunde is leuk en nou eenmaal alleen weggelegt voor slimme mensen. Ik denk dat daar voldoende mee gezegt is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enneh ot: ik vind wiskunde leuk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms vind ik wiskunde wel redelijk leuk, soms vind ik het vreselijk :p.
Op het moment dat laatste :( heb net examen wiskunde gehad en het ging rotslecht!! Maar tis ook zo oneerlijk, op m'n toetsen heb ik het vorige trimester een gemiddelde van ongeveer 75% gehaald, heel goed dus (voor mij), dus ik heb m'n examens voorbereid op dezelfde manier hoe ik mijn toetsen leerde. Ik kon er niks van! Maarja, aangezien we na de examens met z'n vijven een paar oplossingen vergeleken, en we alle 5 een andere oplossing hadden... Tja. En ik volg een richtig met veel wiskunde, Latijn - Wiskunde. (In België dus, ik weet niet met welke richting het in Nederland overeen komt.) |
hallo zo hoe ik typ wat jullie niet bevalt heet :internet taal
voor de mensen die het niet bevalt: pleur dan maar lekker op voor de mensen die leuk hebben gereageerd:thanks zie jullie bij mijn volgende topic!! |
Citaat:
Als jou dat niet bevalt, kan je beter zelf 'oppleuren', vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij dan eigenwijs wilt zijn, best maar dan krijg je ook commentaar.. Ik vraag me af waarom deze topic nog steeds open is... Wat een discussiewaarde :| |
1. neem zelf eens een les "nederlands" schrijven.
2. dien een klacht in bij de adjunct. 3. aju, |
Citaat:
Daar vind ik jou wel een type voor. |
Eerst was wiskunde m'n lievelingsvak. :) Maar sinds dit jaar denk ik er anders over. Ik krijg nu ook kansen, en in het begin dacht ik echt: wat moet ik hiermee...:s Daarbij heb ik ook nog een ongelovelijke ***lerares, die om het minste en geringste al boos wordt. Ik had haar vorig jaar ook, en ik was toen geloof ik haar lievelingetje, maar sinds ik dit jaar 1 onvoldoende heb gehaald, doet ze opeens boos en kattig tegen mij.
Nee... ik vind scheikunde opeens veel leuker. |
Citaat:
Tenzij je door al die vakken heen kijkt, dan zie je dat school eigenlijk het beste omschreven kan worden met 'frauderen voor dummies'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf vind wiskunde niet echt heel moeilijk ofzo, vind het meestal wel leuk. Ik vind alleen dat sommige mensen hier echt heel beledigend doen over wiskundeA(1) en als je redelijk goed bent ik wiskunde wil dat niet zeggen dat je ook echt slim bent vind ik. ik erger me dood aan sommige reacties..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |