![]() |
Dirk Bracke
Eey,
Wat vinden jullie van de schrijver Dirk Bracke? (Van zijn boeken dus ;)). Een paar titels van hem: De lege brug, Het uur nul, Blauw is bitter, Straks doet het geen pijn meer, Een vlieg op de muur, ... Ik vind hem echt een super goede schrijver! Ik heb meerdere keren met tranen in m'n ogen gezeten, als er iemand sterft ofzo (bv. in een vlieg op de muur :( zo triestig!) Jullie mening? Degenen die al een boek van hem gelezen hebben natuurlijk ;) |
Ik ken hem niet...
|
Ik was het ooit van plan, maar het komt er niet van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle boeken die jij genoemd hebt heb ik van em gelezen.. weet zo gauw even niet nog een titel. Erg goeie boeken, vooral voor de fan van zielige verhalen..
Oja en ik vond Blauw is Bitter de beste (Y) |
Blauw is bitter enige die ik ooit heb gelezen...hmm, dat was in groep acht denk ik. Vond het toen wel goed.
|
Een vlieg op de muur komt me qua titel bekend voor, maar ik weet er verder niet meer zoveel van... Dus veel indruk zal het wel niet op me gemaakt hebben:p Maar waar ging die over?
|
Citaat:
Als je wilt vind je hier een korte inhoud :) |
Citaat:
Ach, ik vond het wel oké, maar niet echt heel bijzonder, geloof ik.. Beetje Ellen Tijsinger achtig, geloof ik:o |
De lege brug heb ik gelezen!!! Dat gaat toch over een autistisch meisje, das echt een heel mooi boek hij schrijft goed! echt een aanrader :)
|
Citaat:
|
Heb "Het uur nul" gelezen, over een jongen die erachter komt dat hij seropositief is toch?
Is wel een hele tijd geleden (jaartje of 6 denk ik :o ) maar ik geloof dat ik het wel boek wel ok vond , en heel zielig ook natuurlijk :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het mooie boeken, zware onderwerpen zonder onleesbaar te worden. Heb ze helaas nu allemaal gelezen geloof..
Was het boek over die jongen met aids door drugs ook van hem? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |