![]() |
Verkering met X en verliefd op Y
Hoi allemaal,
Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb nual een hele tijd een vriend waarvan ik (denk ik) nog erg hou, al ging het de laatste tijd niet echt lekker. Maar nu ben ik een tijdje terug iemand tegen gekomen met wie ik op het eerste gezicht heel goed overweg kan. Hij laat enigzins doorschemeren dat hij mij ook leuk vind (maar dat weet ik niet zeker). Ik denk dat ik ook verliefd ben op hem. Weet iemand wat ik hiermee aan moet?? HELP!! |
volg je hart :o
|
Je bent er niet zeker van dat je nog van je vriend houd dat zegt naar mijn id genoeg. Doe wat goed voelt.
|
Hm, zal eerst maar even afwachten. Misschien is die liefde van jou voor die andere ook maar een opvlieging. Je hebt met je vriend natuurlijk nu wel wat opgebouwt.
|
Ja, en nu zeggen ze doe wat je hart je ingeeft.
Bij een andere topic flamen ze... - |
tja... ik hoorde pas dat mijn vriend ook een ander meisje had ontmoet met wie ie "heel veel raakvlakken" had... naja, we hebben net 2 weken :rolleyes:
k weet niet wat ik hiervan moet denken hoor... maar hij heeft me wel behoorlijk achterdochtig gemaakt (hij heeft het me ook niet zelf verteld). toen hij haar ontmoette hadden we bijna een week!! wat moet ik ermee als we nog zo kort hebben en hij nu al zo vreemd loopt te doen... naja, kijk wie je belangrijker vindt... maar wees eerlijk tegen je vriend... |
Citaat:
Uitmaken dus. |
ik zou het met de jongen die je nu hebt uitmaken want dit is natuurlijk ook niet leuk voor hem...ik heb hetzelfde meegemaakt ik had het toen uitgemaakt met die jongen en ik heb nu 2 jaar met de jongen waarvoor ik het had uitgemaakt...toendertijd wist ik ook niet of hij mij leuk vond maar ik vond het erg om die andere jongen 'aan het llijntje te houden' zeg maar ....
|
Ik heb het zelf ook mee gemaakt. En heb het toen uitgemaakt met haar voor een ander meisje waar het heel goed mee leek te klikken. Maar helaas is het niet goed gegaan, en het is na 1,5 maand alweer uit. Met dat andere meisje had ik 5 maanden. WEl zonde van die 5 maanden. Maar als er geen gevoel meer is heeft het ook niet echt zin om door te gaan. Vooral als je nog jong bent. Dus ik zou het denk ik proberen met die andere, maar wel rustig aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die andere jongen weet ik niet of dat wat zou worden (of ik dat wel wil). Hij heeft wel dat, wat ik in mijn vriend mis. Misschien dat dat dan ook de reden is geweest dat ik hem zo leuk vind, maar verder ken ik hem amper. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |