![]() |
16 april | skaters paradise fest '05
http://img177.exs.cx/img177/1039/ska...disenew4jf.jpg
Last Crewsaders (hiphop) www.lastcrewsaders.com San Andreas (emo-core) www.sanandreas-web.com Findel (electropop) www.findelmusic.com Line Of Defense (hardcore) www.lineofdefense.com 16 april | 5 euro in het oh zo mooie De Box in Boxmeer www.deboxboxmeer.nl |
misschien kom ik wel eens kijken
|
dat lijkt mij een uitstekend plan !
|
Misschien kom ik wel, als er vervoer enzo te regelen valt. :cool:
|
ohw best leuk nog, en niet eens heel ver
|
supervette shizzle henri de penri! ik ben zeker van de partij! ik zal een boel biertjes tappen op dit festijn!
|
Oh god hehe.
|
Citaat:
|
oohw alsjeblieft geen san andreas :(
|
wat is er mis met die band ? :o
|
Citaat:
Maar misschien kom k wel, even mn contacten daar in de buurt raadplegen. |
http://www.sanandreas-web.com/robert.jpg
deze jongeman robert dus hoop voor je dat hij niet gaat zingen, versterkt zn kutimago nogmeer :( tis wel aardige jongen maar je zult het wel zien |
Citaat:
Logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Homeau. Jij dan, heh? |
Citaat:
San Andreas is leuk bandje, vond ze best goed toen ik ze een tijdje terug heb gezien. Maar ik ga niet want de 16e heb ik al wat anders. |
hoe aardig is robert! super coole dude.
hey henri, kan er nog een band bij? |
Citaat:
I´ll be there, maar dat wist je al he, henri de penri :) |
Citaat:
|
coole flyer, maar waar de hel ligt boxmeer? ik heb trouwens wel slechte ervaringen met crossover shows (hiphop & hardcore that is...)
|
Citaat:
boxmeer ligt 20 km vanaf nijmgen |
ooh yeeeah ik heb dr zin an!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schmulley heeft gisteren helaas gecancelled, vervanging post ik zodra het officieel is :p
|
wijziging in programma: schmulley heeft helaas moeten afzeggen omdat een bandlid zich schuldig had gemaakt aan een dubbel boeking, maar vervanging is reeds gezocht en gevonden in de naam van: Findel lees hier meer voor biografie:
Findel is het soloproject van Bart van Dalen (17), gitarist/zanger van de amersfoortse punkrockband NIRC. Bart is in april 2004 begonnen met het schrijven van electro liedjes en dit werd door zijn omgeving erg goed ontvangen. Zo kwamen er steeds meer liedjes en kwam er meer en meer wil om verder te gaan. Findel is electropop met eightees, emo, punk en dance invloeden. De liedjes zijn vooral erg melodieus en origineel. Er zit veel afwisseling in de songs kwa ruigheid en alles is opgewekt en vooral dansbaar. Het “probleem” met originele muziek is dan wel dat je het niet kunt vergelijken met andere bands. Mocht je het per sé ergens aan willen linken zouden bands als The Postal Service, Ladytron en een klein beetje LCD Soundsystem nog het dichtst in de buurt komen. Maar Findel is écht gewoon Findel. Findel is veelbelovend. Op 3voor12/utrecht werd Findel eind vorig jaar al uitgeroepen tot ‘de belofte voor 2005’. Inmiddels is Cedric (van oa Go Ape!) ingelijfd om Findel live te versterken, en de eerste shows staan gepland dus Findel is klaar om alle beloftes in te gaan lossen. www.findelmusic.com |
wat een ontzettend gaye flyer :|
|
Citaat:
|
wat een mooie flyer! <3
|
dont we all <3 findel
|
beginpost + flyer aangepast na pmmetje van henri :)
|
ik schijn ook te gaan (Y)
|
hey wat gaaf !
|
teringzooi, toonie bee kenkergeej die afzegt, schmulley moet spelen verdomme
|
Citaat:
|
Oke! Dit is aanstaande zaterdag! UP ermee!
|
als iemand zoiets heeft van : verrek, morgen dan is t hier in t dorp nationale kampioenschappen hooibergstapelen kom dan als een gek naar hier naartoe :o
|
Citaat:
|
Tijd nix meer van LOD gehoord, maar is zeker een vette band. San Andreas laatst in Krommenie gezien. Niet echt mijn muziek, maar damn wat zijn die gasten goed. En idd aardige gasten.
Jammer alleen dat het in de Box is.... Wat n kutzaal.... |
ik hoorde dat Onno Cro-Mag er was.
en dat hij mij schijnt te kennen. wie bevestigd dit? |
ik hoorde dat henridepenri er ook was en dat hij mij een lekkere dushi schijnt te vinden en me graag een keer van een goeie blowjob wil voorzien!
|
wie bevestigt dit?
|
ik :o
|
Citaat:
|
mijn broer is de zanger van SA
en mijn broertje was ook nog mee onno cro-mag zei tegen hem 'ben jij het broertje van de kroket?' ik ben siked! |
Findel (l)(l)(l)(l)
|
Citaat:
|
onno gay-mag? is dat die kerel die voor de aardcock schrijft?
hehehe, maar goed dat ik er niet was, ik had al diarree die avond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |