![]() |
Uitzending Gemist
Oke ik weet dat dr een site voor de Publieke Omroep is (www.uitzendinggemist.nl)
Is er ook zo'n site voor de Commerciele Zenders? |
helaas niet
|
als jij in een oostblokland een snelle server kan regelen kunnen we misschien wel een release groep voor commerciele nederlandse programma's opstarten :)
|
sowieso, veel programma's op de commerciele zenders zijn uit het buitenland afkomstig en daar zouden ze niet eens toestemming voor krijgen om te streamen.
|
en het is voor de commerciele omroep gewoon niet interessant. via herhalingen op internet zullen ze (nog) vrij weinig reclame-inkomsten binnen kunnen halen. het publiek is simpelweg te klein om interessant te kunnen adverteren.
en ja, de commerciele omroepen zijn nou eenmaal commerciele omroepen kort door de bocht gezegd bieden commerciele omroepen programma's aan om mensen naar de reclames te lokken. een service die meer kost dan hij oplevert is dus gewoon niet interessant. |
Citaat:
Mja maar et gaat om de programma's die in nederland of door nederlanders worden gemaakt, niet shows als Lost, 24, charmed, buffy en dergelijke, die kun je sowieso al van internet plukken |
Probleemwijken en Cash & Carlo enzo :cool: :| :p
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zeg ik toch? |
Citaat:
|
Ja, maar mijn upload snelheid is te traag, dus de start van de torrent moet op een snelle veilige server staan (waar geen datalimiet is en geen controle op illegale files).
Dacht je dan, dat ik direct download bedoelde? :p |
Citaat:
Nog nooit problemen van ondervonden... |
Citaat:
De opstart van een torrent is met een trage eerste seed gewoon erg langzaam, en dat wil ik voorkomen op deze manier (als ik al zoiets ga beginnen). |
Citaat:
En ze worden helemaal niet allemaal door snelle verbindingen geseed, in nederland zijn er over het algemeen dikkere verbindingen dan daar.. Voor het land mte de snelle lijnen moet je in Koera zijn... |
Citaat:
Nogmaals, ik wil voorkomen dat de eerste seed een trage is, dus moet ik idd naar zon land als korea :P ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |