![]() |
beastie boys
welke zijn beter de oude(voor licence to ill) of de nieuwere??
|
Bedoel je het stijlverschil (de hardcore tijd) of gewoon de tijd in het algemeen.
Want behalve dat is er imho geen sprak van 'oude' of 'nieuwe' Beastie Boys. Tis Metallica niet. |
Citaat:
|
Er is zeker wel sprake van nieuwe en oude beastie boys. Leg Hello Nasty eens naast Check Your Head bijv.
Check your head en Ill communication is het beste werk. |
hiphop dan, duh. ook de funk dingen moeten niet vergeten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hardcore maakte ze beter dan hiphop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
A: ze zijn nooit weggeweest
B: hun hiphop is niet geinig. Sterker nog het zijn heel invloedrijke knapen op dat gebied. C: De polly wog stew ep en andere hc songs zijn cool, maar er is veel betere hc. In die tijd waren ze geen grote band. D: Luister Bad Brains |
amen to that! :)
|
Citaat:
|
Ehmm thuis? How the fuck should i know....probably in de studio met oa de Bad Brains. Yauch dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
sommige dingen zijn na 1 a 2 keer niet meer leuk. srry maar deze is oud |
Citaat:
|
Citaat:
maar heb het over lompen opmerkingen |
Citaat:
|
bestie boys zijn wel leuk, wel een beetje play-out oldschool jatters maarja, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Ik lachte me wel dood toen ik triple trouble hoorde.
|
old school jatters?! Man, pas op wat je zegt. Deze gasten waren erbij toen het allemaal begon, zij zíjn de oldschool!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hun funk, de chemicals, en de vele geniale remixes zijn het best. Screw de hiphop!
|
*ahum* de funkshit is idd dope, maar die andere opmerking van je .. tja :p
|
Ik vind eerlijk gezegd de Beastie Boys 'nieuw' niet zo heel veel met vroeger verschillen...
|
Citaat:
ja maar ze hebben jaren niks gedaan. 2 jaar is niks nee daar heb je gelijk in maar voor ze de studio in gingen hebben ze wel stil gezeten |
[QUOTE]Reserv schreef op 15-03-2005 @ 23:29 :
Ik vind eerlijk gezegd de Beastie Boys 'nieuw' niet zo heel veel met vroeger verschillen... [/QUOz ze hebben een tijdje hardcore gemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |