![]() |
[vraagje]
op velen verzoek, ben ik samen met een vriendin bzig met een handleiding OVER meisjes, nog dingen die er absoluut niet in kunnen ontbreken?? kunnen we dat meteen meenemen...
En is het idee op zich wat, of helemaal niks?? |
Dus een handleiding voor ons jongens hoe meisjes werken? Top!
|
Ieder probleem is op te lossen met chocola. :D
Mag niet ontbreken vind ik. |
Citaat:
dank je :D |
Citaat:
|
Oh, en ook dat meisjes als ze klagen niet willen dat je meteen een oplossing geeft , maar dat je met ze meevoelt (so I've heard)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef een disclaimer dat er ook punten zijn waarop je onmogelijk kunt scoren. Voorbeeld:
1. M: 'Ik ben zo lelijk' J: 'Ah nee joh, je stelt je aan, je bent helemaal niet zo lelijk' M: 'Ah, nu lieg je!!' M: 'Ik ben zo lelijk' J: 'Klopt!' M: ':(' Oftewel: wat je ook zegt, geen kans |
Vrouwen zijn ook altijd zeer verontwaardigd als je hun onbegrijpelijke 'hints' niet snapt.
|
Citaat:
dit zijn dingen die ik mee kan nemen.. |
Als de handleiding af is, wil er wel een kopie van hoor.
(oh, de mensjes op L&R zullen er ook wel blij mee zijn) |
Ze zijn te vaag om een duidelijk voorbeeld van te geven.
Maar je weet wel... Het tegenovergestelde zeggen wat ze bedoelen, of heel cryptisch aangeven wat ze willen zonder te zeggen wat ze eigenlijk bedoelen... |
Citaat:
(wel dus) |
Iig als mogelijke tip zou kunnen zijn: 'tussen de regels door lezen'.
Of eigenlijk 'denk als een vrouw'. Weer praktisch onmogelijk dus eigenlijk :); |
Citaat:
|
Veel meisjes hebben een onuitputtelijke drang naar lievigheid. :bloos: Je kunt als jongen niet genoeg strelen, masseren, knuffelen, als je eenmaal dat soort dingen bij een meisje mag doen. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meiden houden van complimenten, maar er is een verschil tussen vissen en onzekerheid. Dat verschil is moeilijk te onderscheiden, dat bovenste is duidelijk vissen naar een complimentje, en als ze zegt nu lieg je, dan stelt ze zich waarschijnlijk aan. Wat te doen?? Gewoon het in de groep gooien.. vraag aan een groep vrienden (wel zeker weten dat ze haar mooi vinden) en als ze zeggen dat ze mooi is, zal ze het sneller aan nemen. Als ze onzeker is daarentegen, dan zal ze eerder iets zeggen in de trant van: ‘je kunt beter krijgen, ik verdien je niet’ In dat geval, laat haar blijken dat je voor 100% van haar houd en niemand anders wilt. ofterwijl.. verwerkt in hoofdstuk 10: wat anderen ons aanraden uit te leggen :):) |
Na hoeveel dagen een baard echt prikt..
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dat met een snor nog veel gevoeliger ligt, misschien... ;) |
Citaat:
|
En de vele betekenissen van 'Nee' heb je er ook al instaan?
|
Als er vanavond/namiddag nog meer mensen online zijn, kan dit best een boeiend boekje worden met al die suggesties. ;)
|
Citaat:
zal ik de inhoudsopgave eens posten? |
Citaat:
|
Gebruiksaanwijzing voor meiden, door meiden.
Inhoudsopgave: Hoofdstuk 1: Wat is een meisje? Hoofdstuk 2: Hoe kun je lief met een meisje omgaan? Hoofdstuk 3: Wat kun je doen als ze boos is? Hoofdstuk 4: Meiden & problemen. Hoofdstuk 5: Meiden & Onzekerheid of Jaloezie (of beide). Hoofdstuk 6: Hoe ziet het ideale meisje eruit (naar onze mening). Hoofdstuk 7: Woordenlijst over meiden. Hoofdstuk 8: Hoe zien wij de jongens? Hoofdstuk 9: Afknappers & Binnenkomers van meiden. Hoofdstuk 10: Wat anderen vinden. Hoofdstuk 11: Slotwoord. |
Ik wil een kopie, zeker :D.
Maar het is dus niet of nauwelijks humoristisch qua inslag? (als in, humor met een kern van waarheid, zoals al die v/m boekjes (venus en mars enzo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee er zit wel humor in hoor |
MetalliCat.. hier ff antwoord op je opmerking, mocht je t nog niet gezien hebben
quote: -------------------------------------------------------------------------------- MetalliCat schreef op 15-03-2005 @ 11:49 : Geef een disclaimer dat er ook punten zijn waarop je onmogelijk kunt scoren. Voorbeeld: 1. M: 'Ik ben zo lelijk' J: 'Ah nee joh, je stelt je aan, je bent helemaal niet zo lelijk' M: 'Ah, nu lieg je!!' M: 'Ik ben zo lelijk' J: 'Klopt!' M: ' ' Oftewel: wat je ook zegt, geen kans -------------------------------------------------------------------------------- Onze mening: Meiden houden van complimenten, maar er is een verschil tussen vissen en onzekerheid. Dat verschil is moeilijk te onderscheiden, dat bovenste is duidelijk vissen naar een complimentje, en als ze zegt nu lieg je, dan stelt ze zich waarschijnlijk aan. Wat te doen?? Gewoon het in de groep gooien.. vraag aan een groep vrienden (wel zeker weten dat ze haar mooi vinden) en als ze zeggen dat ze mooi is, zal ze het sneller aan nemen. Als ze onzeker is daarentegen, dan zal ze eerder iets zeggen in de trant van: ‘je kunt beter krijgen, ik verdien je niet’ In dat geval, laat haar blijken dat je voor 100% van haar houd en niemand anders wilt. ofterwijl.. verwerkt in hoofdstuk 10: wat anderen ons aanraden uit te leggen |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Kan er best wel 1 gebruiken... voor mn toekomstige vriendin, weet ze hoe ze zich dient te gedragen.
|
Hoe ze zich dient te gedragen:nono:. Gedraag jij je maar op maat, komt het vast allemaal wel goed:D.
|
Citaat:
Daarom wil ik er dus één. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus eigenlijk wil je enkel het leven van mannen zuur maken met dat ding, maar als ik mn meissie erop aanspreek dat ze het niet volgens het boekje doet, is het weer niet de bedoeling? :| edit: Goed plan voor jullie vervolg! 'Hoe dient een meisje zich te gedragen, naar aanleiding van de handleiding hoe dienen jongens met meisjes om te gaan' (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) :cool: :cool: (y) (y) (y) (y) !!11!!1!1 |
Je gedraagt je opeens als een 15jarige :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |