![]() |
wat is jouw favoriete tv avond?
mijne is de maandag: CSI, de Lama's, voetbal insite, en meestal goede film op sbs
|
mijne WAS altijd de dinsdagavond met Gilmore Girls en the OC, maar nu kijk ik alleen Everwood op dinsdag
verder kijk ik (bijna) geen tv |
Ik heb geen favoriet, als ik kijk is het of discovery, of het nieuws.
|
Dinsdag: Desperate Housewives, Everwood, CSI-Miami,
Vrijdag: Farm, Wie is de Mol, Charmed, Lost, Zondag: ER, Peking Express, CSI-NY En op zaterdag kijk ik nog CSI-LV Ik ga wel wat laten vallen, Wie is de Mol is sowieso na deze week afgelopen, en verder laat ik denk ik The Farm nog vallen. Dan is het wat minder erg :P |
Bij mij was het zaterdag: De Pappenheimers, Het Eiland en De Meiden van De Wit... Nu zijn deze alledrie gedaan, en kijk ik bijna geen tv meer :)
|
het was altijd dinsdag, gewoonte door gg en the oc.
nu kijk ik nog steeds op dinsdag, maar nu alleen everwood |
Vrijdag. Seinfeld en The Simpsons. (veel meer kijk ik niet).
En dat ik vrijdag altijd alleen thuis ben draagt natuurlijk bij aan het genot. |
Donderdag: De Farm, Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
|
Dinsdag: Desperate Housewives en Everwood
Zondag ook wel: One Tree Hill en Peking Express |
Dinsdag: Net5, verschilt per periode ;)
Zondag: evt. OTH en zeker ER |
Citaat:
|
maandag, woensdag donderdag en zondag.
Komen tenminste de goede series uit amerika (y) |
Dinsdagavond (y)
|
Dinsdag: Desperate Housewives + Everwood
Vrijdag: Wie is de Mol + Lost Zondag: One Tree Hill + Peking Express + Joan of Arcadia en dan ook nog elke dag Gilmore Girls :D |
Vrijdagavond en zondagavond, vooral door het vele sport. :)
Maar eigenlijk is elke avond wel een of ander leuk programma erop (bijv. Friens iedere dag, Jensen op donderdag, BNN heeft soms leuke programma's etc.). |
Dinsdag: Desperate Housewife's en Everwood
Vrijdag ook wel: Lost, en Wie is de mol, maar dat is na deze week afgelopen. |
Dinsdag is echt mijn serie avondje met Desperate Housewives en Everwood, en voorheen the OC en Gilmore Girls.
Op andere avonden heb ik meestal al wat anders te doen dus neem ik het op, en kijk ik dingen wanneer ze me uitkomen. (y) |
Citaat:
|
zondag
met eerst expeditie robinson en ook jouw vakantie mijn vakantie was er op. Nu peking express en joan of arcadia. |
Is de lama's er weer op ,shit heb ik het gemist :'(
|
Dinsdagavond van Net5, al moet ik dan wel alles opnemen aangezien ik dan nooit thuis ben.
En zondag vanwege ER. |
Citaat:
bij mij is het zondag: Achmea quiz, Rozengeur & Wodka Lime, Joan of Arcadia, Peking Express en ER. Verder is de donderdag ook wel leuk omdat The Farm behoorlijk lang duurt en dus een groot deel van m'n avond vult. En de vrijdag was leuk toen WidM en ER er nog op waren. |
Citaat:
|
Dinsdagavond, net5, al jaren. (y)
|
ik kijk graag op tv naar jambers.
|
Ik zap, wachtend tot er iets voorbij komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |