![]() |
US Bombs + Mad Sin + The Generators + Deadline + Deep Eynde
Do 31 maart 2005 rock
Aanvang: 19:00 uur Entree: € 12.00 Venue: Effenaar Voorverkoop: reeds gestart (wo 12 januari 2005) Het is weer een lekker zootje ongeregeld dat op het Bad Boys Rock festival speelt. Als sterskater, punker van het eerste uur en voorman van de Amerikaanse doorstampband U.S. Bombs heeft Duane Peters de afgelopen jaren al de nodige street credibility opgebouwd. Dat de beroepsdronkelap ondertussen vader is geworden betekend gelukkig niet dat ie zijn gekke fratsen heeft afgeleerd. De US Bombs knallen als vanouds!! De legendarische psycho-punks van Mad Sin laten weer van zich horen... en hoe! De knallende mix van rockabilly, punk en old school hardcore is onweerstaanbaar. Ook The Generators zijn een band om rekening mee te houden! De eerste 150 bezoekers krijgen een exclusieve cd met tracks van alle bands op dit festival. Zorg dus dat je op tijd bent! Let op! Als speciale actie voor de bezoekers van het Bad Boys Rock festival is er een stand ingericht waarbij men voor slechts 4 euro (normaal 8 euro) kaarten kan kopen voor de Mexicaanse Psychobilly sensatie Calavera, die op 7 april in de Effenaar spelen. |
I know. Ga derheen, en sleep mijn pa denk ik mee. Vette shit!
|
skater? :( :(
Is de Effenaar in Den Bosch? Ik ben nog nooit ergens heen geweest in Noord-Brabant, welke mongool bedenkt ook een provincie waar nooit iets doorgaat tot 's ochtends of op z'n minst vier uur ofzo. Maar goed, ik zal de nare tijden en psychobilly maar moeten trotseren om Deep Eynde te zien. Eens moet de eerste keer zijn. 'Laatste trein terug'. Bij deze besluit ik dat dit het vervelendste zinnetje is dat bestaat. |
Citaat:
|
Up
Ik ken eigenlijk dat hele US Bombs niet :bloos: Is dat leuk? Mad Sin is wel goaf. |
generators wil ik wel zien.
|
Deep Eynde (Y)
|
Citaat:
+ aanwezig |
the generators hoorde ik laatst voor het eerst, idd best aardig, alleen jammer van de The in de naam.
|
Citaat:
|
mijn moeder had dan ook het syndroom van down. Laat toch zn spoortjes na.
|
12,50, pff ik heb er nu al geen zin in (n)
Brabant... dflkksdlf neverphokkingmind denk ik eigenlijk maar (y) |
maar wat was dat dan dat je liet lezen een tijdje terug? iets over dat deep eynde niet kwam ofzo.
|
Zoiets komt ook in de melkweg, toch?
Misschien dat ik daarheen ga. |
US bombs is toch met die kerel met die brute negerstem?
|
Citaat:
|
zeer zeker aanwezig, US BOMBS THE WORLD!!!
|
Bump
Kan iemand mij een leuk cafeetje dat tot laat open is aanraden? Of anders de meest comfortabele slaapplek op het station? |
Ok het wordt dus de Altstadt of de Bakkerij :p
Als iemand zin heeft om rondjes te geven ... |
Heh ik lees net dat ze maar 25 minuten gespeeld hebben, dus ik ben érg blij dat ik niet geweest ben. Beetje duur amperhalfuurtje.
En Terry zal het helemaal niet erg vinden, want hij zit nu John Cale te bekijken :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe ja da's wel waar maar ja :o
|
En beetje duur vind ik het niet, sinds vervoer en entree gratis zijn.
|
vette show, helaas niet alles van generators kunnen zien, us bombs was vet, alhoewel het geluid enorm zoog...... bij mad sin maar hard weg gehinkeld :)
|
US Bombs vet ? Euh.. :confused:
|
Citaat:
|
Die vond ik echt de saaiste van de hele avond. En was eigenlijk in de veronderstelling dat de hele zaal dat met me eens was want ik zag niemand meer dansen etc.
|
ik stond aardig met me vuist in de lucht te zwaaien :P ...kon helaas niet dansen ivm me enkel. Voor mij was us bombs het hoogte punt van de avond...jeugd memories...
|
o. ja, vergeten, alweer :/
|
Hehe nou goed dan. Mij was het meer te doen om Mad Sin en the Deep Eynde maar ook Generators vond ik best gaaf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |