![]() |
Is het nou aan of uit?
Het is een beetje apart verhaal, maar ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet..
Het is nu een maand uit tussen mij en mijn vriendje, nadat we 5 maanden samen zijn geweest. Hij maakt het uit, omdat hij dacht dat hij niet meer genoeg voor mij voelde.. Maar nu hebben we een paar keer afgesproken en geeft hij me alleen maar complimentjes en zegt de hele tijd dat hij zich nog tot me aangetrokken voelt :o De laatste keer hebben we ook weer gezoend en hij zegt de hele tijd dat hij nog veel mooie dingen wil gaan doen samen. Maar toch...hij begint er niet over om samen weer iets te beginnen. Moet ik nu gewoon om duidelijkheid vragen? Of net zoals hij gewoon m'n instelling op go with the flow richten? Ik ben zooo gek op die jongen en ik word hier alleen maar onzekerder van, omdat ik gewoon echt geen duidelijkheid krijg. Maar ik durf het ook niet te vragen aan hem, straks is het een antwoord dat ik niet wil horen :o Duss anyone tips? Of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? :bloos: |
Gewoon om duidelijkheid vragen lijkt me.
|
Vraag het hem in Godsnaam, hoe kunnen wij dat nu bepalen voor je? :|
En je wilt geen antwoord horen dat je niet wilt horen, dus je wilt aan't lijntje gehouden worden in dat geval? Om dan later natuurlijk te kunnen gaan zeggen dat hij je aan't lijntje heeft gehouden. Vrouwen. (y) You gotta love 'em. (y) |
haha :D
Nee maar de eerste keer nadat ik hem heb gezien zei hij tegen mij ja je bent nog steeds de allermooiste, liefste blabla en ik ben echt gek op je. Dus vervolgens zei ik: ja maar waarom is het uit dan? Waarom kunnen we dan niet gewoon verder waar we zijn gebleven (even voor de goede orde: nooit extreme ruzies of wat dan ook gebeurd) en toen zei hij jaa ik weet het gewoon niet.. Dus moet ik hem nu gewoon voor de keuze stellen zo van wat gaat het worden? Ja of nee? Maar ik heb ook geen zin om hem te dwingen tot een keuze dat trekt ie vast ook niet :bloos: |
Lijkt me een snoepertje te zijn. Als ie je beu is, kan ie zonder al te veel schuldgevoelens je dumpen (nou ja, dumpen, je had niet echt iets, dus is't niet dumpen, snappie?).
|
Je hoeft hem niet te dwingen tot een keuze. Je moet zelf de keuze maken wat jij wilt. Vervolgens leg jij je wensen aan hem voor en dan is wel aan hem de keuze: take it or leave it.
Kan zijn dat je dan hetgeen hoort wat je niet wilt horen, maar je hebt iig je duidelijkheid. |
vraag het hem gewoon :o dan weet je het vanzelf
|
Citaat:
Het is ook allemaal zoo dubbel. In eerste instantie zou ik ook denken, jij bent niet duidelijk, laat maar, maar aan de andere kant.. Hij vertelde me de laatste keer dat hij zelfs nog samen op vakantie wil gaan, terwijl het toch echt uit is :( (en we hebben niks geboekt of wat dan ook nog) En bij de laatste "date" (nadat het uit was) wilde hij zo ineens uit het niks samen de trein naar Parijs nemen... Wel heel lief enzo hoor, maar ik begrijp er op deze manier ook geen hol meer van :( |
Wees gewoon duidelijk naar hem toe. Vraag hem wat je wilt vragen en zorg (!!!) dat jij je antwoorden krijgt. Oftewel: als hij vaag lult, vraag dan of ie niet wat duidelijker kan zijn. Een simpel ja of nee moet toch niet zo moeilijk zijn? Dan lijkt me het uitmaken toch net iets moeilijker..
En mijn advies: mocht hij geen relatie meer willen, kap t dan af. Hij kan nog zo lief praten, maar als hij geen relatie wilt is er geen toekomst voor jullie samen. En daar bedoel ik dus ook mee: niet meer zoenen.. Anders maak je het alleen nog maar moeilijker voor jezelf. |
Wat wil jij?
Dat meot je eerst duidelijk hebben:o En dan aan hem bragen wat hij wil, mocht jij door willen |
Dat heet nou "gebruikt worden". :)
|
Citaat:
Citaat:
En dan niet met die onzin verhalen aankomen van: hij is onzeker of hij weet het nog niet… blablabla Als je het niet weet ga je niet tegen iemand zeggen dat hij/zij de mooiste of de liefste is. Dan wacht je toch totdat je het zeker weet. Of je bent wel heel egoïstisch bezig… of je gebruikt gewoon iemand. In beiden gevallen: dumpen die gozer. |
hij zegt dat hij niet wéét waarom hij het heeft uitgemaakt? Hmm.... misschien heeft hij een heel slecht geheugen en is hij het vergeten, maar wist hij nog wel dat het iets belangrijks was. Of misschien vindt hij het niet leuk om verkering met je te hebben, maar wel lekker om je af en toe te zoenen. Het tweede lijkt me waarschijnlijker.
|
Nou ik heb een mailtje gestuurd, zonder verwijten of wat dan ook, waarin ik duidelijkheid wil. Dus of een ja of een nee. En als hij het nu niet weet, dan denkt hij er nog maar even over na totdat hij het wel weet. En nee in die tussentijd dat hij twijfelt hoef ik hem ook niet te zien, dat is beter zo (y)
|
gewoon vragen wat hij wil
wil hij niks serieus met je dan kun je gewoon doorgaan met hoe het nu is;) want zo te zien ben je bang dat als je hem een keuze laat maken, je hem kwijt raakt nou zo heb je hem 'of voor 100 % of voor iets van 50% en in dat laatste geval kun je nog kiezen: lama, ik wil jou niet als je voor mij kiest hem voor de keuze stellen hoeft dus nie, vind ik gewoon vragen om duidelijkheid en zegt ie nee kun je altijd nog verder gaan met hoe het was tja, misschien slecht advies maarja... |
Citaat:
Zeer verstandig (y) |
Citaat:
Maar gun hem niet te lang die tijd he.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |