![]() |
waterbed?
weleens gedaan?
ikke wel vond het echt heel apart en lekker... |
waterbedde zijn eng :eek: :p dus nee nog nooit gedaan :o
|
Euhm, ik was een keer met mijn vriendin op vakantie op texel. En toen was onze tent ondergelopen, en dreven we op onze luchtbed. En toen hebben we ook sex gehad, valt dat ook onder een waterbed? :D Zoja, dan was het wel leuk :)
|
hmm nee maar zie ook niet in wat er speciaal aan is...
beetje golvend mabey.. :) |
ik niet, maar ik heb zat verhalen gehoord, en mij lijkt t niks
|
Dat klotsen van het water gaat volgens mij heel erg irriteren.. (n)
|
wo bleibst deiner MOPPIE?
|
Citaat:
is toch goed...of ist nou weer niet goed...???!!! :mad: |
Citaat:
tis geil en lekker,.... tevreden?? kick je op ons ofzo? tis nie snel goed hier |
Citaat:
|
Citaat:
|
mn eerste keer was in een waterbed :p
|
waterbed,,,, humm nou neej....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, stel je niet zo aan...jullie lopen gewoon te chatten, punt. Of dat nou over jullie bedgeheimen gaat of niet, het mag gewoon niet. Daar komt nog bij dat het gewoon óók vervelend is als je constant twee personen in een topic ziet die elkaar bij wijze van spreken via het forum lopen op te geilen. :D Dat werkt nou niet bepaald eetlustbevorderend.
Verder, Anka, moet je eens proberen om de kwaliteit van je Nederlands wat omhoog te krikken. Kijk, woorden als 'himmel' en 'ammel' kan ik met enige fantasie nog wel begrijpen als 'helemaal' of 'allemaal'. Maar het achterwege laten van interpunctie is ronduit vervelend en werkt de duidelijkheid niet in de hand. |
Blijf je dan niet gewoon doorhobbelen ookal doe je niets?? :D
|
nop nog nooit sex gehad in een waterbed :)
|
Citaat:
damn alsof jouw nl zo goed is en ik zeg ook helemaal niet dat het zo hoort tis gewoon makkelijker zo!damn wat maak jij overal een punt van zeg! |
euh... om even terug te komen op de waterbedden :p :
ik heb zelf een waterbed, en ik vind eigenlijk niet dat het zoveel verschilt met een gewoon bed. Het ligt wel een beetje aan de stabilisatie van het waterbed. Je hebt, geloof ik, stabilisatie 1 t/m 7 (waar 1 dan bijna gewoon een zak water is, en 7 bijna een gewoon bed), en ik heb stabilisatie 4 (in nl. worden 6 en 7 trouwens niet verkocht, bij gebrek aan belangstelling :) ). maar goed. in het begin is het wel een beetje wennen, maar ik vind het niet irritant, ofzow. Daarentegen is het ook weer niet echt een openbaring... :rolleyes: |
Been there, done that.
Was niet echt een succes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |