Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   waterbed? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=112867)

MissBi@tch 01-06-2002 03:40

waterbed?

weleens gedaan?
ikke wel vond het echt heel apart en lekker...

Black Reina 01-06-2002 07:54

waterbedde zijn eng :eek: :p dus nee nog nooit gedaan :o

Gnoko 01-06-2002 08:27

Euhm, ik was een keer met mijn vriendin op vakantie op texel. En toen was onze tent ondergelopen, en dreven we op onze luchtbed. En toen hebben we ook sex gehad, valt dat ook onder een waterbed? :D Zoja, dan was het wel leuk :)

ZHAzha 01-06-2002 12:02

hmm nee maar zie ook niet in wat er speciaal aan is...
beetje golvend mabey.. :)

spacegirl 01-06-2002 12:51

ik niet, maar ik heb zat verhalen gehoord, en mij lijkt t niks

! am mE 01-06-2002 14:55

Dat klotsen van het water gaat volgens mij heel erg irriteren.. (n)

italianboy 01-06-2002 15:55

wo bleibst deiner MOPPIE?

MissBi@tch 01-06-2002 17:01

Citaat:

italianboy schreef:
wij zouden rekening gaan houden met andere mensen vandaar...als anderen t irri vinden houden we daar gewoon rekening mee
is toch goed...of ist nou weer niet goed...???!!! :mad:

M@TRIX 01-06-2002 17:20

Citaat:

italianboy schreef:
omda jij erom vraagt dan:

tis geil en lekker,....

tevreden?? kick je op ons ofzo?
tis nie snel goed hier

ZHAzha 01-06-2002 17:26

Citaat:

M@TRIX schreef:

omda jij erom vraagt dan:

tis geil en lekker,....

tevreden?? kick je op ons ofzo?
tis nie snel goed hier

tssss sjezus.. net alsof iemand op jullie "sex story's" kickt??? smeer die opmerking maar in je haar :eek:

MissBi@tch 01-06-2002 17:27

Citaat:

ZHAzha schreef:

tssss sjezus.. net alsof iemand op jullie "sex story's" kickt??? smeer die opmerking maar in je haar :eek:

neej maar hij vroeg dr gewoon om gaan we rekening houden met anderen word er zo gereageerd das niet tof!

badgurl 02-06-2002 23:00

mn eerste keer was in een waterbed :p

Arenda 03-06-2002 03:08

waterbed,,,, humm nou neej....

spacegirl 03-06-2002 07:07

Citaat:

MissBi@tch schreef:

neej maar hij vroeg dr gewoon om gaan we rekening houden met anderen word er zo gereageerd das niet tof!

staat ook raar, in elke topic elkaar sexleven uitgebreid gaan beschrijven, en dat komt een topic waar t niet is, dan gaan mensne kijkenvan waar blijft ie nou :)

MissBi@tch 03-06-2002 16:45

Citaat:

spacegirl schreef:

staat ook raar, in elke topic elkaar sexleven uitgebreid gaan beschrijven, en dat komt een topic waar t niet is, dan gaan mensne kijkenvan waar blijft ie nou :)

ja ok misschien heb je gelijk maar nu er is gezegd dat t irri is letten we dr gewoon op en dan gaan ze van die kutopmerkingen maken dan hebbe wij ook zoiets van zoekt t ff lekker uit...

nare man 03-06-2002 16:57

Ach, stel je niet zo aan...jullie lopen gewoon te chatten, punt. Of dat nou over jullie bedgeheimen gaat of niet, het mag gewoon niet. Daar komt nog bij dat het gewoon óók vervelend is als je constant twee personen in een topic ziet die elkaar bij wijze van spreken via het forum lopen op te geilen. :D Dat werkt nou niet bepaald eetlustbevorderend.

Verder, Anka, moet je eens proberen om de kwaliteit van je Nederlands wat omhoog te krikken. Kijk, woorden als 'himmel' en 'ammel' kan ik met enige fantasie nog wel begrijpen als 'helemaal' of 'allemaal'. Maar het achterwege laten van interpunctie is ronduit vervelend en werkt de duidelijkheid niet in de hand.

Mark 03-06-2002 16:59

Blijf je dan niet gewoon doorhobbelen ookal doe je niets?? :D

AnTaRTiCa 03-06-2002 17:04

nop nog nooit sex gehad in een waterbed :)

MissBi@tch 03-06-2002 22:25

Citaat:

nare man schreef:
Ach, stel je niet zo aan...jullie lopen gewoon te chatten, punt. Of dat nou over jullie bedgeheimen gaat of niet, het mag gewoon niet. Daar komt nog bij dat het gewoon óók vervelend is als je constant twee personen in een topic ziet die elkaar bij wijze van spreken via het forum lopen op te geilen. :D Dat werkt nou niet bepaald eetlustbevorderend.

Verder, Anka, moet je eens proberen om de kwaliteit van je Nederlands wat omhoog te krikken. Kijk, woorden als 'himmel' en 'ammel' kan ik met enige fantasie nog wel begrijpen als 'helemaal' of 'allemaal'. Maar het achterwege laten van interpunctie is ronduit vervelend en werkt de duidelijkheid niet in de hand.

ik maak zelf wel uit hoe ik typ kben niet de enige die alles afkort dus ga je agressie maar op al die mensen afreageren en niet alleen op mij.!!!!!!

damn alsof jouw nl zo goed is en ik zeg ook helemaal niet dat het zo hoort tis gewoon makkelijker zo!damn wat maak jij overal een punt van zeg!

snoopy 04-06-2002 10:25

euh... om even terug te komen op de waterbedden :p :
ik heb zelf een waterbed, en ik vind eigenlijk niet dat het zoveel verschilt met een gewoon bed. Het ligt wel een beetje aan de stabilisatie van het waterbed. Je hebt, geloof ik, stabilisatie 1 t/m 7 (waar 1 dan bijna gewoon een zak water is, en 7 bijna een gewoon bed), en ik heb stabilisatie 4 (in nl. worden 6 en 7 trouwens niet verkocht, bij gebrek aan belangstelling :) ). maar goed. in het begin is het wel een beetje wennen, maar ik vind het niet irritant, ofzow. Daarentegen is het ook weer niet echt een openbaring... :rolleyes:

Unexplained 04-06-2002 18:53

Been there, done that.

Was niet echt een succes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.