![]() |
[Algemeen] Hoeveel kost dit syteem?
Hey,
Ik wil me oude PC verkopen alleen heb ik geen idee wat een redelijke vraagprijs zou zijn voor dit verouderde systeem : Intel pentium III 900 MHZ Asus moederbord met 3 PCI-slots Inferfaces : 4 USB: 2 front USB, 2USB aan achterzijde 1 parallelle, 2 seriele, 2PS/2 nVidia Geforce 2MX Siemens 256 MB werkgeheugen Seagate 40 GB harde schijf Liteon 12x DVD-rom-drive HP 4x4x32 CD Brander inc 2x50 watt luidsprekers (phillips) + muis & keyboard Alvast bedankt, Tugurio |
Citaat:
|
600,-?
hehe, zou die willen... Intel pentium III 900 MHZ - Wel aardig Asus moederbord met 3 PCI-slots - Het is iig merk nVidia Geforce 2MX - cheap ass Siemens 256 MB werkgeheugen - zeer minimaal Seagate 40 GB harde schijf - ook erg weinig Liteon 12x DVD-rom-drive - ook niet bijzonder HP 4x4x32 CD Brander - jeej.. :| :p 250,- komt er in de buurt... Maar wellicht bieden ze op marktplaats meer... |
Citaat:
|
100-150 euro is het maximaal waard. maar de vraagprijs kan natuurlijk hoger, misschien vind je ergens een n00b die er meer voor betaalt
|
Ook een makelijke meetstaaf..
Kijk wat een systeem op www.dell.nl kost En vergelijk het met dit waarbij ook nog eens geld eraf gata omdat het 2e hands is :) |
uh dell verkoopt toch geen 900 Mhz bakken meer met 4x branders en 40GB hdd.. :d
|
Citaat:
Dus dat kan ook een mooie maatstaaf zijn :) |
je kan hem beter houden als backup of als je is iets wil uittesten/aankloten :)
of maak er een servertje van ofzo |
met beetje geluk krijg je er nog 150 euro voor
|
Zet hem op marktplaats voor 200 - 250 euro en kijk wat de gek ervoor geeft. Niet wegdoen voor minder dan 125 euro is mijn advies.
|
ik heb tijdje terug mijn oude bak verkocht en die had ongeveer de zelfde specs, ik heb er 150 voor gekregen. Maar zat ook muis en toetsenbordje bij (moest er toch vanaf).
100-150 lijkt me ook wel een mooie prijs die je moet kunnen krijgen. |
Citaat:
|
Als ik een beetje zo op marktplaats kijk.....250 euro lijkt me ongeveer wel goed met zulke specs. Voor 150-200 heb je een celerontje met wat een lagere kloksnelheid of P3 600-700 Mhz. :)
|
Citaat:
|
Thnx voor alle reacties (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |