![]() |
instrumentale versies
a
|
*kuch kazza kuch bittorent kuch*
|
ik denk dat je dan toch bij gare midiversies uitkomt mits ze bestaan
|
Citaat:
|
ik zoek al jaren instrumentale versies van het werk van crime in choir
|
Citaat:
Een veelgebruikte techniek is het plaatsten van de term 'instrumental' achter de zoekopdracht... |
Ik heb alle instumentale versies van Explosions in the Sky, weet niet of je daar interesse voor hebt, zo ja, dan hoor ik het wel!
|
Wist je dat het blijkt dat je van Kazaa virussen en spyware krijgt?! :eek:
|
zelfs een absolute debiel als ik gebruikt soulseek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met kazaa vind je toch niks, dus eerst maar een ander programma downen, heb je meer kans van slagen gok ik zo
|
Bestaat dit dan??
Ik heb een aantal instrumentals van Dr.Dre, Blackstreet en X-zibit:p. Maar van bijv. Buckley? |
Citaat:
|
Die bestaan wel ja, maar is niet makkelijk te vinden, ben er ook lang naar op zoek geweest. Heb geen naam want m'n computer is in de tussentijd geformateerd :(
|
Citaat:
|
O ja, dat kan met veel programma's. Waarschijnlijk bedoelt Black & White een manier zodat het wel echt oke klinkt.
|
Met Guitar Pro kan dat ook. Ik zoek eigelijk iets waarmee je het om kan zetten naar echt goede kwaliteit. Drums omzetten klinkt meestal nog wel een beetje. Maar overdrive gitaar klink echt brak vind ik.
|
Oke, de post van geen punt is opeens weg. :p
|
Citaat:
|
Waarom worden mijn posts verwijderd?
Ze waren gewoon ontopic hoor... For Christ's sake, ik zie wel eens posts waarvan ik denk, potverdomme, als dat niet offtopic is dan weet ik het ook niet meer, en die worden toch ook niet verwijderd? Het is alleen maar omdat ik blank ben, is het niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet niet veel gekker worden! Wanbeleid! |
Citaat:
Citaat:
Menig keyboard kan dit geluid ķets realistischer maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |