![]() |
Paaseitjes!!!
Wat vinden jullie nou de lekkerste paaseitjes?? Kunnen jullie de smaak, het merk en de prijs erbij zetten als jullie dat weten??
Dan weet ik welke ik eens moet uitproberen :D Ik heb dit jaar één keer een zakje gehad, dat was assortie van kruidvat, hij viel wel wat tegen, er zat veel puur in en veel hadden een apparte vulling. Ze zijn niet zo duur voor paaseitjes 1,29 voor 200 gram. |
die van jamin in een heel lichtroze papiertje
pure chocola met praline en een hele hazelnoot :) |
Vroeger hadden we wel eens eitjes met een raar soort knusperig iets erin, geen nootjes, het was een beetje suiker-achtig geloof ik. Zooooo lekker...
Nu eet ik alle soorten paaseitjes graag. Gewoon zo'n simpel puur-melk-wit-mix zakje :) |
Boeit me niet zo veel, vindt elk eitje wel lekker.
Zo lang het maar geen witte chocolade is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij de gewone witte maar, heerlijk<33
|
ok nu heb ik dus honger :o
Mijn favoriet is toch wel hazelnoot :) en witte Ik moet zeggen dat ik er al 2 jaar geen op heb, normaal kochten we ze altijd bij de edah, gewoon melk en puur :) Ik twijfel om een keer bij de jamin binnen te gaan maar daar vind ik ze toch beetje prijzig :o |
Ik vind hazelnoot lekker. En witte chocolade.
Helaas kom ik deze combinatie nooit tegen :( |
witte ;)
|
Alle
Chocolade addict helaas |
eigenlijk alles, maar puur t minste
|
Citaat:
en wit is altijd O.K. |
witte
merk maakt me niets uit, het gaat erom dat het wit is en kan smelten in mijn mond. |
Vanillecrisp van de ah voor 1.99
Wel prijzig maar zoooo lekker. |
Witte :)
verder geen pure en ook niet met een enorme noot erin ofzo, gecrushte nootjes mogen wel en butterscotch is erg lekker ^^ |
Praline!
lekkerlekkerlekkerrrrrrr hoor |
Citaat:
|
Gewoon van die lekkere simpele van de aldi, gewoon puur/melk chocolade. Roze/blauw papiertje geloof ik
|
Saaie blauwe melkchocolade eitjes :D
|
Ahhhhhhhhh wil jij me eitjes zien :D
Raad de plaat :D |
Van de brandschadewinkel uiteraard. Altijd in vrije uren daarheen en kilozakken halen :D
Vorig jaar ook aan misselijk gegeten. Die van de Kruidvat wel te verstaan. |
Ik had er laatst één, puur met caramelvulling. Verrukkelijk! Merk of prijs weet ik niet, het was een traktatie.
Oh en nu heb ik trek. :( |
Ik hou niet zo van paaseitjes. Maar als ik ze eet dan eet ik witte chocolade eitjes.
|
Witte. Zonder vulling.
|
Puur
|
volledige melkchocolade zijn de beste
|
yep, wit en butterscotch!
|
Die van de buren. Melk, praline en iets krokants. :cool:
|
Alle witte paaseitjes, en die met pralinevulling, hazelnootvulling of van die witte cremevulling (Geen idee hoe dat heet?). Oh, en met krokantje stukjes er in is ook lekker!
Ik heb niet echt een specifiek merk of een specifieke winkel als 'favoriet'. |
Lang leve 40 soorten paaseitjes bij Yamin! :D
|
Citaat:
bij mij; dit jaar heb ik nog geen paaseitjes gegeten. :o |
Citaat:
je hebt ook kilozakken en die zijn 3.99 |
ik heb thuis echte paas-eierstokken staan
|
Die van de AH... hmm.. met allerlei verschillende soorten, je hebt ze met crispy, praline, puur en iets vies, karamel, koffieachtig iets...
Die karamel is t lekkerst :D |
Citaat:
|
koffieachtige smaak is ook goddelijk ja :D was ik ff vergeten
|
Citaat:
|
Maakt me niet uit, zolang ze maar gevuld zijn.:) En geen puur is.
|
Die krengen zijn veel te duur(n)
|
Citaat:
|
Alleen maar ruimteverspilling.
|
Die van De hema met zo'n hazelnoot erin
|
Wit en melk met butterscotch, melk met hazelnoot-créme vulling, of met pepermunt vulling, en met koffiesmaak natuurlijk :o Liever geen pure eitjes iig, ik hou niet van pure chocolade.
|
Alles waar veel wit in voorkomt.
|
iehl die gevulde zijn vies mijn moeder had zon hele zak gekocht ik denk zo oh lekker pak zon hand doe er een in me mond gadverdamme allemaal van dat zachte spul (n) :( :mad:
ik vind die biologische van de ah wel lekker.. melk puur wit :p |
Ik heb dit jaar serieus nog geen paaseitje op :( Iedereen hier in huis is op dieet, dus er is niets te vinden. :mad:
|
Als het maar niet puur is
|
Gewoon melk choco, maar die gingen zeg maar, knallen ofzo. Raar gevoel in je mond. Die zijn lekker :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |