![]() |
Gister op Veronica: 10 Vechtsporten
Gisteren was er weer een aflevering van de 10 bekendste (of gevaarlijkste, beste, weet ik niet precies) op Veronica. Ging deze keer over vechtsporten: het was een half uur lang genieten van verschillende sporten, waaronder Jiu Jitsu, Muay Thai, Krav Maga, Tae kwan do, etc. Shaolin Kung Fu stond op eerste, daar achter Karate (mijn sport! (y) ). Het was best gaaf om te zien, vechtsporten worden wel als hard afgeschilderd maar niet bevooroordeelt.
|
Gisteren? Kut, heb ik gemist, maar ik heb het een tijdje geleden al wel eens gezien. Het was wel leuk, maar eigenlijk te kort en oppervlakkig om echt interessant te zijn. Gelukkig staat er een vorm van kung fu op 1 (mijn sport)
|
Ik heb het een tijdje geleden gezien, gisteren was geloof ik de herhaling ofzo.
Ik vond het eigenlijk een beetje teleurstellend. Ze komen met een top 10 van vechtsporten, dus ik had verwacht dat ze die vechtsporten een beetje met elkaar zouden vergelijken. Nu waren het alleen maar een paar achter elkaar geplakte informatieve stukjes over 10 vechtsporten. De rangschikking wordt nieteens verantwoord... |
lol, makers hadden blijkbaar niet echt kennis over vechtsporten....
|
Penchak Silat? :o
|
Volgens mij hadden ze de bekendste (Karate, Jiu Jitsu), gevaarlijkste (Braziliaans jiu jitsu, muay thai), meest misterieuze (shaolin kung fu) op een hoop gegooid, en een of andere eikel heeft het door elkaar gehutst. Anyway, het was genieten.
|
die had ik al is gezien. beetje onzin die top 10.
maja rickson gracie die aan het woord kwam met zn 400 wins-0 losses en "ik heb nooit een uitdaging afgeslagen" was wel grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het wel begrijpelijk dat shaolin kung-fu op 1 staat... dat vind ik zelf namelijk ook wel. Het is gewoon 's werelds best ontwikkelde vechtsport.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |