![]() |
Gitaar verven.
Ik wil mijn basgitaar groen gaan verven.
Is dit goed zelf te doen of kan ik dit beter door een professional laten doen? Ik heb geen ervaring met gitaren uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, dus dat zal me niet helpen. En verder ook niet erg met verven en zo. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit moet? |
Citaat:
Verven heb ik geen idee van (welke verf en zo), een huisgenoot heeft m ooit wel es helemaal volgeplakt met converse-stickers. Maar geloof me. De eerste keer als je m in elkaar wil zetten, wil je dood. Dus ik zou zeggen, laat het een pro doen. Is ook vast mooier. Hoort dit eigenlijk wel op dit forum? |
Citaat:
Bij de gitaarwinkel kan ik dat wel laten doen. Geen idee, anders moet-ie maar gewoon naar Muziek. |
Niet zelf doen als je er a) geen bal vanaf weet en 2 linkerhanden hebt b) je niet van plan bent er enigzins wat cash aan uit te geven.
Maw als het geen opknapper is: niet doen . Hij zal er nooit beter van gaan klinken tenzij het echt erg goed gedaan is en dat kost wat. |
Citaat:
|
Uhuh het kan wel. Bedoelde dat onderste ook in samenhang met t bovenste :)
Ben zelf ook bezig met een ouwe epi |
zou het niet zelf doen, de kwaliteit van de basgitaar gaat zwaar achteruit!(n)
|
Ik ben naar de gitaarwinkel en het zou rond de 400 euro kosten. :|
Dan ga ik elke week maar een paar euro opzij leggen. :o |
Waarom koop je niet gewoon een groene bas, eigenlijk.
|
Hey jij, dat idee had ik ook al. Zou het ook echt niet weten! En om ergens zomaar aan te beginnen lijkt me ook niet handig. Er zullen toch wel bruikbare sites over zijn?
|
Die zijn er. Zoals ik al zei: niet aan beginnen als je a) geen geld wilt besteden b) je denkt: ach zomaar even verven.
|
Ik blijf erbij dat je gitaren niet verft maar lakt, of behangt en daarna lakt. (y)
|
Inderdaad. Ik wilde het niet zeggen, maargoed......als je verven zegt dan moet je er eigenlijk al niet aan beginnen :P
|
Gewoon met plamuur.
|
Citaat:
|
als je hem nou goed afplakt en een fles graffity in de juiste kleur koopt? volgens mij werkt dat het beste!
|
Volgens mij ook...
|
Citaat:
Hmmm, ik zou het kunnen proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonde van de gitaar!!! koop dan meteen een mooie:p
|
user fake had ooit eens een topic geopend dat je wellicht zou kunnen helpen. kan hem echter niet vinden met de zoekfunctie, en zelf heb ik er geen verstand van.
|
Wat boeit het nu wat voor kleur je basgitaar is. Je moet denken "Toffe basgitaar!" omdat ie goed klinkt, niet omdat ie mooi groen is ofzo.
Wat krijgen we straks? Dat mensen haren gaan verven? |
mensen verven hun haren al :D en veel hebben tatoeages en make-up dus wat dat betreft is er weinig verschil tussen bijv groene basgitaren of alle-kleurtjes-van-de-regenboog-mensen :p
trouwens, als je hem echt wilt verven (arme gitaar..)en je hebt die ervaring niet zou ik het zeker door een professional laten doen ;) |
Jongens, deze topic is al meer dan een jaar oud en ik ben inmiddels niet meer van plan mijn bas groen te verven. :):):)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |