![]() |
verwacht ik te veel???
he
mijn ex en ik hebben besloten om elkaar nog een keer te zien maar ik hoop dat het weer goed komt.. dat we weer krijgen ik heb hem een paar keer een smsje gestuurt dat ik het heel leuk vond om hem weer eens te zien hij stuurde dit ook terug... maar verwacht ik te veel van hem.. of wil hij dit ook, want waarom zou heij anders nog af willen spreken, en het ook heel leuk vinden om mij weer te zien? of is het alleen vriendschappelijk bedoeld? zoen |
ik wil je nu best gaan vertellen dat het goed komt als je dat wil horen(Y)
maar hoe moeten wij dat weten :rolleyes: |
Citaat:
verwacht niets, dan kan het ook niet tegen vallen. |
Dat kan ik niet zo voor je bepalen, ik ben jouw ex niet.
Probeer er iig niet meer van te verwachten dan vriendschap en probeer ook niet aan hem te hangen, gelijk te klef te doen etc, want dan kan je ook de kans op gewone vrienschap verspelen. En als je zelf geen dudielijkheid hebt rond t einde van de dag, vraag het hem. |
jah maar hij woont ook super ver weg enzo
alleen misschien dat jongens dit weten, of ze nog wel met meisjes willen, nadat ze het uit hebben gemaakt omdat ze vrij willde zijn. maar heeft hij dit smsje bedoeld omdat hij me nog leuk vind of omdat hij gewoon aardig wou zijn misschien dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt |
Citaat:
|
Ik snap al die mensen niet die gedumpt zijn omdat de ander vrijheid wilde en dan maar achter die persoon aan blijven lopen met de hoop dat het nog goed komt.
Ik wil meer vrijheid is de nummer 1 smoes en is te vertalen als ik heb geen zin meer in je. Dus dames en heren die voor vrijheid gedumpt zijn kop op en move on. Zoek gwoon weer verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar als je vrijheid belangrijker is dan voel je naar mijn idee niet genoeg voor die persoon.
Vrijheid is maar een begrip wat versta je onder vrijheid houd vrijheid in dat je met meer mensen het bed wilt delen of dat je zelf wilt bepalen wat je op zaterdag avond gaat doen. |
Twee mogelijkheden:
1. Hij wil neuken. 2. Hij wil je terug. Ik heb niet genoeg gegevens om te beoordelen welke het is. |
he
maar het is ook zo dat ik het helemaal niet had verwacht dsat het uit ging en we hadden al zo veel meegemaakt we hebben allebei die keer voor het eerst seks gehad en ik was bijna zwanger.. maar elke keer als we op msn met cam aan praten word ik weer helemaal verlieft ook heb ik een smsje gestuurt met erin: je moet volgende keer echt je ogen dicht houden anders word ik weer verlieft op je en dat moeten we niet hebben toch? toen stuurde hij terug: ik weet wat je voelt en denkt, en ik heb dit soms ook nog nou ik denk dat hij het dan niet uit had gemaakt omdat hij me gewoon niet meer zag zitten enzo maar je kan toch nog gewoon echt smoor zijn nadat iemand het uit had gemaakt.?? ik snap niet waarom mensen denken dat het dan meteen ook voor die ander over en uit is. die gevoelens voor die persoon dan he |
Vraag gewoon om duidelijkheid. Of hij wel of geen relatie weer met jou wil. Dan weet je teminste waar je aan toe bent.
Wat me overgens opvalt is dat je zegt dat hij ver weg woont. Het moet niet zo zijn dat hij jou aan het lijntje houdt en daar bij hem in de buurt nog een vriendin op na houdt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |