![]() |
Bandleden gezocht
we zoeken een drummer en zangeres uit de buurt van Coevorden
(drenthe) we spelen punk-rock eerst covers later hopelijk eigen nummers interesse? mail me ffe: overstepteam@hotmail.com :D :D Groeten jeroen(bassist) |
Citaat:
|
Coevorden :|
(daar kom ik vandaan) |
Citaat:
En dit moet naar dat ene forum. Met die naam. |
Verplaatst naar Geklooi in de garage.
|
als je dan echt offtopic reacties gaat verwijderen, moet je consequent zijn en ook die van krummetje weghalen :nono:
|
Waar-de-fuk ligt Coevorden?
|
Citaat:
|
zijn er nu mensen uit de buurt van Coevorden?
die kunne drumme/zingen/gitaar? ik speel bas.. marco gitaar(probeert) en onze ex drummer is met de zangeres eigen band begonne. dus interesse? laat het weten!! :D |
Als je geluk hebt hoef je niet eens covers te spelen. Punk rock is erg makkelijk. ;)
|
punk rock makkelijk?
niet de punkrock die wij spelen af en toe otep style ma da lukt ons bijna niet |
Citaat:
nee. |
Citaat:
|
Otep....punkrock.
|
Citaat:
precies |
Citaat:
Maar bon, ontopic: nee. |
Citaat:
Citaat:
Maar goed: ik kom uit de buurt maar a. ben ik te oud en b. heb ik al een band (mét drummer ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
stuur die drummer eens op drumles, hij zweeft, zit er langs, en speelt de helft van zn noten niet netjes. Om maar niet te spreken van dat gefrot op de toms :| |
Ook goed. Ik vind punkrock makkelijk ;) . Otep is wel gaaf.
|
Citaat:
zelf ik drum nog beter ik heb er 4 jaar op gezeten ga er weer op. |
Waarom zou je in vredesnaam op een drumstel gaan zitten?
|
Citaat:
zit zo lkkr joh moet je ook proberen ik zat erachter.;) |
Zit je op die Nieuwe Veste?
|
Citaat:
'we zijn heel serieus bezig' |
Citaat:
met je 'mastodon is kut'. |
Nou jochie
Ik zou zeggen, doe je best Ben benieuwd wat eruit komt, want ik heb nog nooit een mix gehoord van Otep en moeilijke ingewikkelde punkrock BTW: kan dit wel bestaan? :| |
Citaat:
|
Citaat:
De bassist is trouwens ook niet goed, het enige wat ik wel redelijk vind is de zang maar dat wordt verneukt omdat purevolume de kwaliteit automatisch erg naar beneden haalt. |
Citaat:
|
wie zegt dat ik metal ben? :)
jammerlijk gefaald meis, try again! |
Citaat:
Kun je niet een beetje onderbouwen? Als jij dat vindt is dat verder jouw goedrecht, wat kan het mij ook verder interesseren, ik vind het alleen een beetje raar klinken uit de mond van een 15 jarig meisje, die op mij overkomt als een evanescence groupie. that's all! |
Metal dit politiek correcte betoog kriebelt en jeukt aan alle kanten :(
wees gewoon een bitch, je kunt het :( |
Jammer voor je dat Wally Tax net overleden is :|
|
Citaat:
En als ik 1 ding niet ben is hety een evanescence groupie, die band komt letterlijk mn strot uit. Als je 15 bent en metal luisterd van deze tijd, hoeft dat neit te zgegen dat ik within temptation en evanescence helemaal geweldig vind:) Ik bedoel, ik luister al metal vanaf mn 9de, mijn muzieksmaak van wat ik wel goede metal vind en neit is aardig ontwikkelt op dat gebied. Maar je hebt nogal vooroordelen over mij, en misschien ook andere mensen, die iets neit zo goed vinden als jij. Ik bedoel, las ik dat van mastodon neit had gezegd, ha dje dat argument nooit gebruikt.:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |