![]() |
Welke film(s) wil jij nog zien?
Constantine, Hotel Rwanda en Aviator.
Wat jullie? |
Teveel om op te noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh, orginele antwoorden.
Scarface, Pulp Fiction en Christiane F. |
Citaat:
|
Of doe gewoon mee, ipv kutantwoorden en nutteloze reply's..
|
Citaat:
Erg naar en heftig. Maar wel met leuk gast optreden van Bowie! :cool: |
Hotel rwanda, sideways, paradise girls, last life in the universe, nobody knows, batman returns, sin sity en nog veel meer.
|
Gewoon een beetje de nieuwe films, National Treasure bv, maar ook nog een berg James Bond-fims. Gladiator, Braveheart, The Village en Oceans Eleven en Pietje Bell 2 (:P) ga ik binnenkort nog kijken.
|
Veel heb ik reeds gezien, maar :
Mallrats High Fidelity Godfather keer alledrie helemaal Dr. Strangelove Round Midnight Goodfellas (morgen op tv) |
Hm, ook te veel ja :o
maar zag ergens Christiane F. staat, die wil ik ook wel zien. Heb het boek wel gelezen. Bestaat die film al lang dan? En verder nog 'klassiekers' die nog niet gezien heb. |
Citaat:
|
The Aviator
Alle James Bonds nog een keer Nieuwe Star Wars Finding Neverland Mona Lisa Smile Hellboy Dare-Devil Catwoman Hitch en nog wat rommel, ff vergete... |
Citaat:
|
Brothers en 2046 moet ik ook nog steeds zien :bloos:
|
'Casablanca' en 'Citizen Cane'. Gewoon, omdat ze beschouwd worden als klassiekers en iedereen ze de hemel in prijst.
|
Must-see-movies:
1. 40 Days and 40 Nights 2. Adaptation 3. A knights tale 4. All forgotten 5. Armageddon 6. Catch me if you can 7. Celebrity 8. Cold Mountain 9. Confessions of a Dangerous Mind 10. David and Lisa 11. De Tweeling 12. Dick 13. Donnie Darko 14. Elephant 15. Fahrenheit 9/11 16. First Daughter 17. Get over it 18. Ghost world 19. Girl with the Pearl Earring 20. Good Bye, Lenin! 21. Home Room 22. How to lose a guy in ten days 23. Interview with the Vampire 24. Levity 25. O’ 26. Ocean’s Twelve 27. Phileine zegt Sorry 28. Phone Booth 29. Pieces of April 30. Raising Helen 31. Reality Bites 32. S1mone 33. Spun 34. Snatch 35. Strike! 36. Sweet November 37. The Cat’s Meow 38. The Devil’s Arithmetic 39. The Ice Storm 40. The Matrix 41. The Patriot 42. The Sixth Sense 43. The Wonder Boys 44. Un long dimanche de fiançailles 45. Uptown Girls 46. Van God Los 47. Win a date with Tad Hamilton! Ja, dit hou ik serieus bij. :p |
Citaat:
|
7 Samurai en Zatoichi :(
|
Citaat:
|
pulp fiction en green day
|
House of a 1000 corpses
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel wat nog wel, heb nog heel wat in te halen op film gebied:
blade 2 blade 3 constantine van helsink the increadibles enz. |
Christiane F
|
Cursed, de nieuwe van Wes Craven. Neergesabeld door de Amerikaanse pers maar ik weet nu al dat ik 'm gaaf ga vinden :cool:
|
Friday the 13th part 12 :D
strangeland 2 the cult of personality halloween 9 tortured souls hellraiser: hellword hellraiser: deader the cave land of the dead texas chainsaw massacre the pregeul blair witch 3 the preguel evil dead 4 evil dead, remake saw 2 phone, remake house of wax, remake dark water, remake old boy, remake Return of the Living Dead 4: Necropolis Return of the Living Dead 5: Rave From the grave dawn of the dead 2 final destination 3 house of 1000 corpses 2: the devil rejects |
Constantine
Ring 2 Spider-Man 2 Bourne Identity Bourne Supremacy Book of Love Miss Congeniality 2 House of Wax, remake En nog veel meer, uiteraard, maar deze komen nu in mij op... |
Citaat:
Films die ik wil zien: Be Cool Heartbreake Ridge Live And Let Die |
heel veel!
Maar eerst Team America nog.. |
Citaat:
|
Cold mountain
Cidade de Deus The hard word I am Sam In the cut The missing Matchstick men Nói albinói Rules of attraction Red dragon The virgin suicides De zaak alzheimer Der untergang Ocean's eleven Ocean's twelve Alexander Miss congeniality 2 Adaptation The butterfly effect The pianist Nu heb ik toch wel het "geluk" dat ik ziek ben, 2 weken niet naar school mag en bijna niets anders kan doen dan films kijken. Het lijstje is de voorbije week al goed ingekort :D, de helft ongeveer heb ik nog liggen, dus die gaan de komende week ook geschrapt worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat hij sarcastisch was toen hij dat postte. Anders betreur ik zijn filmkeuze. |
Citaat:
hou gewoon van slappe horrorfilms :) ieder ze ding he |
Citaat:
|
Citaat:
Een voorliefde voor slechte(of uitgekauwde) horrorfilms vind ik trouwens nog wel redelijk te billijken in vergelijking met andere genres. Een film als 40 Days And 40 Nights is bijvoorbeeld echt onacceptabel :) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, er is een niet geringe kans dat deel 12 geregisseerd of op zijn minst geschreven gaat worden door Quentin Tarantino. Zelfs als je niet van Tarantino houdt is dit op z'n minst nogal curieus. Als hij de film maakt wil ik hem best zien voor de fun. |
Soms verbaas ik me over de slechte smaak van sommige users op dit forum :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |