![]() |
!!!profielwerkstuk [na]!!!
Heyhey!
Ik moet morgen een onderp voor m'n profielwerkstuk inleveren, alleen ik heb eigenlijk geen idee. Ik wil het profielwerkstuk maken voor natuurkunde (heb het profiel natuur & techniek). Ik moet ervoor experimenteren en een verslag schrijven. In totaal moet ik er 40 uur aan besteden. Heeft iemand een goed idee of tips?? b.v.d!! |
40 uur maar? Wij 80. Zelf vind ik quantummechanica heel interessant, maar ik weet zo 1-2-3 niet wat voor experiment je daarmee met middelbare-school-middelen kunt uitvoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij ons is havo 60 dacht ik
|
bij ons moest je PWS ook 2 vakken uit je profiel beslaan. Wat ik voor volgend jaar ga doen is waarschijnlijk zelf bier brouwen, (het is misschien standaard) voor scheikunde en biologie.
|
Bij ons maar 1 vak hoor
|
Moet je even op de site van de tue kijken of even googlen. Zijn namelijk veel instellingen en universiteiten die zich toespitsen op scholieren die een profielwerkstuk moeten maken
http://w3.tue.nl/nl/diensten/osc/va/profielwinkel/ dit is trouwens de link van de tu/e moet je op werkstuk ideeen klikken. en als je geluk hebt mag je daar ook nog proefjes gaan doen |
Wat heeft de vleugel oppervlakte van een papieren vliegtuigje te maken met hoever die vliegt?
Bijna alles om je heen kan je in een pws om zetten. Ik had het over de schadelijkheid van saucijzenbroodjes :cool: |
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een lijst met onderwerpen van m'n docent gekregen en daaruit heb ik het onderwerp kleurvorming gekozen.
Nogmaals, Bedankt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |