![]() |
[GEZ] folders christelijke organisaties
Heeft iemand thuis misschien een folder liggen van een christelijke organisatie met beeldmateriaal, of gewoon los beeldmateriaal? Ik kan geen plaatjes van het internet afhalen, want dat is niet toegestaan.
Ik hoef niet het origineel te hebben, ook een gescande versie is prima en die kun je dan gewoon naar me toe mailen":) emailadres: marit0001@hotmail.com |
Erhm..dan print je toch lekker een i-net plaatje uit, scan je hem in en print je hem weer uit? :s Ziet er bagger uit, maar ze kunnen niet van je verwachten dat je een state of the art scanner hebt :p
|
Citaat:
|
ga even langs een christelijke organisatie (of stap op straat op iemand af die een oranje vestje met de woorden 'bidden helpt!'aanheeft :p ) en neem zelf een folder mee....dat is nog minder moeite dan dit topic
|
Loop een grote kerk in, daar liggen vaak in de hal wel allerlei folders :)
|
Citaat:
en ik ga ook maar naar de kerk van de week. nog maar paar dagen voor in te leveren:( ik kom hier weer lekker laat mee:p |
als je iets van iemand wil hebben (christelijke organisatie) dan is het toch een 1e stap om het daar gewoon te vragen, of ligt dat aan mij :confused:
als je nog n paar dagen hebt, wens ik je succes. veel organisaties zullen blij zijn als je interesse toont, maar als het nog met de post moet komen, wordt het kort dag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |