![]() |
Wat doet dit lekkere weer met jullie?
Ik krijg lentekriebels, denk aan lange avonden met een biertje en goeie jazz, vrienden, heftige verwikkelingen en emoties, zon, strand, chillen, liefde, passie, melancholie, sterren, witbier, terrasjes!, groen, parkjes, heldere nachten.
En dat allemaal door een beetje zon!:D Wat jullie? |
Ik krijg dan de kriebels om de stoelen in de tuin te zetten, mijn broekspijpen en mouwen op te rollen en van de zon te genieten.
|
Heb ik zin om me gewoon ergens in het gras of op een bankje in het bos te gaan zitten en dan de hele dag niks te gaan doen.
En dan vooral die geur van de lente he ? Hmmmmmm |
ik word helemaal vrolijk, zit alleen nog maar naar buiten te kijken in de les, wil zo snel mogelijk en zo lang mogelijk naar buiten in de pauzes en klim in de boom zodra ik thuiskom (maar dat deed ik gisteren en vorige week ook...) :)
|
Ik krijg een hekel aan mensen.
|
dit weer deed mij vanmiddag het terras op zoeken bij de waalkade in nijmegen, en later bij de 3 (y)
bier is lekker als het warm is... :eek: |
Citaat:
|
Dan ga ik fijn wandelen.
|
Ja, lekker gerstennat ging dr ook wel goed in met dit weer. En dan lekker je voeten op de tafel
|
Het maak me blij.
Ik heb zin om gek te rennen, springen en gek te doen. ;) Krijg de neiging om buiten op de balkon te gaan zitten. Maar ik wacht even totdat het 20 graden wordt. |
Ik heb vandaag gesurfd :cool:
I love the weather :cool: :D |
het maakt me blij, en ik wil zoveel mogelijk bij mn vriendje zijn, heel dronken worden, lopen door t park en lekker uitgaan :D
Jet |
o en heel veel wiet roken :cool: :D :p
|
ik word helemaal blij, fleur op. ga trampoline springen en m'n dagen kunnen niet meer stuk :)
|
Ik denk aan lange wandelingen en keuvelen op een terrasje
|
Ik ben vandaag in plaats van school maar in Amsterdam rond gaan slenteren.
|
Citaat:
Voor of Na Sesamstraat ? Als je ervoor gaat smoken is de impact veel groter als je Pino achter Ieniemienie ziet staan. Lekker met die dikke verenslang in Ieniemienies........ uh ja * :p |
Ik was vandaag zwaar happy en heb dan ook niks gedaan op mijn werk behalve buiten zitten met muziek.
Dit is gewoon te erg, 2 weken terug lag er nog sneeuw :) Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! |
wat nou lekker weer? het is gewoon nog koud
|
Ik krijg achterlijk veel energie en ben raar vrolijk. Ik lach de hele dag, en krijg dat ook te horen van mensen. ('Jij bent het meisje dat altijd zo mooi lacht,' zei een docent vandaag tegen me :D )
En ik word een beetje dom :P (Hier is het dan ook 20 graden, dan kán je gewoon niet blijven zitten..) |
niet zo veel eigenlijk. Ik verwonder me over types die direct in T-shirts gaan lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin spontaan over mijn toekomstige Husqvarna, en de reizen die ik daarmee zal ondernemen, te dromen :cool:
|
Ik wilde gaan zingen en dansen :o :o :o
|
Ik glimlach, kijk om me heen en zie de mensen die er blij van worden. :)
|
Ik ga kleren uittrekken :D
En ik word er heel blij van, lekker fietsen met de wind in je rug en de zon in je gezicht, heerlijk toch :) Was niet eens geirriteerd dat ik voor 40 minuten naar school moest komen. |
Citaat:
|
ik ben spontaan gaan joggen. Heb nogal wat energie en minder last van veel kleren te moeten aantrekken.
Maar eigenlijk ben ik nu zenuwachtiger geworden |
Citaat:
|
Eindelijk het einde van mn winterdip _O_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was meteen heel vrolijk. Alleen is het laatste restje motivatie voor huiswerk verdwenen door het weer. :)
|
Citaat:
|
Ik verlang naar de zomer...
En naar het terras, maar omdat ik onder anderen nog een tentamen heb morgen zal ik moeten wachten tot het weekend... Maar die winter heeft nu wel te lang geduurd vind ik, lekker dus dat het nu warm wordt. |
ik had echt geen zin om naar school te gaan, en wou het liefst de hele dag buiten zitten... maja... dan heb je maar weer 's tot 4 uur les... ben ik pas om 5 uur thuis... grr...
in ieder geval kreeg ik vanmorgen echt vreselijke lentekriebels, toen ik om 7 uur de deur uit ging kon ik echt zo de lente ruiken. En dan ook nog al die vogels die aan het fluiten waren, krokussen die bloeiden... Ik dacht echt dat het een geweldige dag zou worden, maar helaas... dat ging dus absoluut niet door... :( |
Citaat:
ik hoop echt dat mensen mij niet gaan verwarren met jou :| |
Ik ben meteen op het terras gaan hangen met vrienden. :)
|
ik ben trouwens eerst gaan voetballen, ik heb gescoord :cool: , ben daarna gaan terrassen, en heb daarna zomerkleren gekocht
|
Citaat:
|
Ik erger me eraan omdat ik heel de dag binnen moet zitten voor mijn stomme stage. Terwijl iedereen buiten in het zonnetje loopt.
|
Ik wil kleedjes & rokjes aandoen & sandalen,ik wil op het gras zitten in de zon met eten,op reis gaan,in losse kleding lopen,fietsen zonder jas aan, in het park met vrienden zitten en een fles wijn & verliefd zijn.
o ja. en veel in Gent lopen en hopen ijs eten <333,hoe kon ik dat vergeten en veel kleren kopen. |
Citaat:
|
Ik wil dat het weer winter gaat worden.
Mensen zijn zo vrolijk, verliefd, blij, gelukkig en dom dat het mijn ingewanden binnenstebuiten aan het trekken is. -_- |
Hmm.. zomer is vooral warmte! ;)
Lekker zonnen, terrasjes op.. En zomer is ook VAKANTIE! Wel 9 weken :cool: Whaha voor mij iig dan :p |
Ik erger me dood aan alle mensen die nu helemaal vrolijk worden van één dagje zon. (n)
|
Citaat:
|
blij => blijer => blijst => :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |