![]() |
<zonder titel>
We hangen samen
tegen de hete stenen muur en slorpen zorgvuldig zonnestralen op, alsof het al de laatste zijn. Jij krult, ik zit jij spint, ik zucht jij kronkelt, ik zit nog steeds, maar nu met wel honderd witte haren door m地 trui geweven. Je natte neus botst met m地 hand, je vette vacht tussen m地 vingers, je ruwe tong in de vlucht tegen m地 arm. En een vroege lentevogel trippelt -voor mij geluidloos- langs en weg ben je, jouw wereld in, de mijne reeds vergeten. |
Ik vind het wel een mooi gedicht. Er zit geen duidelijke zinlogica in wat wel heel mooi is. Ook heb je mooie combinaties :D
|
leuk om te lezen (y)
grappig gedaan: Jij krult, ik zit jij spint, ik zucht jij kronkelt, ik zit nog steeds, maar nu met wel het gaat over een kat? :P |
leuk bedacht al snap ik niet wat
Citaat:
en persoonlijk vind ik de herhaling Citaat:
verder wel leuk bedacht zoals ik al zij !! |
ik vind het erg mooi :)
|
Leuk gedaan :)
Vind alleen de 2e strofe niet zo geslaagd, dit stukje: Jij krult, ik zit jij spint, ik zucht jij kronkelt, ik zit Vind ik niks, vanwege de herhaling van 'zit' waarschijnlijk, en de opsomming van woorden (althans, zo komt het op mij over.) En de: maar nu met wel honderd witte haren door m地 trui geweven. Snap ik niet helemaal. |
Citaat:
Citaat:
correct me if i'm wrong :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al zou je het in de titel al duidelijk maken gaat de charme van het gedicht af, naar mijn mening. |
Citaat:
|
ik ben t wel met suzycreamcheese eens, het heeft wel wat... en het is toch echt niet zooo moeilijk om te ontdekken... :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |