![]() |
vandaag
er heerst lente in mijn hart
de zon geeft mij een vredig bestaan een lach vormt zich op mijn gezicht door de gekleurde krokussen het idee van liggen op het gras geeft mij een kriebelend gevoel van binnen gedachten van de zomer denkend aan de liefde de geur van de pas opgekome bloemen als een waterijsje zo fris voetje badend in het meertje verdrinken in mijn droom ideeën buiten zit ik op een bankje verveel me niet maar straal van blijdschap want waarneer ik aan de zon denk verlang ik automatisch naar jou… sja.. ben er nog niet helemaal tevreden mee maarja.. zeg nou zelf je wordt toch happy van dit weer :P:D |
het is nog meer een verhalend iets, een uitdrukking van je gevoel.
Geeft echter dat gevoel wel leuk/mooi weer. Echt die lente spirit :p herkenbaar, word je warm van :p |
Hmm, jammer van die laatste regel, die komt ineens uit het niets en lijkt verder ook vrij weinig met het gedicht te maken te hebben. Het zomergevoel zit er wel in, maar ik vind het niet overal even lekker lopen. Oh en 1 verandering misschien: 'van binnen' vind ik de regel te lang maken, en dat het gevoel van binnen zit spreekt eigenlijk voor zich, want gevoel zit niet van buiten :p . Als je dat weg zou halen zou ik het mooier vinden, en die eindregel vind ik niet zo mooi :o .
|
Dankjewel! voor jullie reacties .. ik kan me gedichtje alleen nu niet meer wijzigen dus dat doe ik dan wel alleen op papier... en over die laate regel hebben jullie mss ook wel gelijk.. het past er niet echt bij... ik zal er nog eens extra over na gaan denken.. .. tnx en grtjes M
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |