![]() |
de verdrietige prostituee
een meisje in mijn klas had dit als idee voor een tekenopdracht.
Ik besloot om dat idee uit te werken. Ik ga hem nog inkten. ben benieuwd naar de reacties :) http://home.planet.nl/~kazem034/files/prostitute.jpg |
"...a lap dance is so much better when the stripper is crying."
|
mooi (y) Die kerel is egt vadsig
|
Mooi!
Haar billen zijn alleen een beetje vreemd... |
en ik vind haar niet verdrietig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind haar echt leuk getekent!
die man vind ik iets te vatzig.. :| haar korset is leuk :) |
Maar de tekening vind ik heel mooi.. en die vadsige man vind ik juist heel leuk :)
|
opzich koel, moet ze het alleen niet zelf maken? :p
paar opmerkingen: -billen idd (+ onderbroek) -schouder + nek van de man kloppen niet -armen zijn te lang denk ik -hij heeft borsten :p -zijn bovenbenen zijn wat klein voor de rest vind ik m heel goed (Y) |
Citaat:
|
Echt mooi.. niet alles klopt maar t straalt wel veel gevoel uit (Y)
|
ik vind het zeer dope en benieuwd naar t eind resultaat met inken enzo.
|
vrouw vind ik goed gelukt maar die man zijn benen vind ik niet zo
voor de rest echt schoon :) |
echt mooi getekend (y)
|
ik vind haar kont wel cool
|
ik zie haar niet verdrietig zijn...
Oke, die man is wel om verdrietig van te worden.. Knap gedaan(y) |
(y) fijne compositie ook
post je ook na inkten? aub:) |
ik zie het verdrietige er wel in hoo. hoe zij zich afkeert van hem enzo.
mooi. |
Ik vind hem echt heel gaaf. Alleen die puntjes die Queen Klazina Wok al noemt. (Met uitzondering van die man dat hij borsten heeft, dat hoort wel een beetje bij dat uiterlijk)
Ben erg benieuwt naar de kleurversie. |
nice zeer nice
|
Ik vind 'm heel dope.
De houding van de vrouw vind ik heel netjes getekend. Hoe de handen zitten e.d. Ben benieuwd naar de geinkte versie. |
Mooi.
Maar misschien een idee om een traan over haar rechterwang te laten lopen ofzo, als je dat verdietige duidelijker wil maken. En die billen kloppen inderdaad niet helemaal. |
Gaaf. Die man is erg goed gelukt en de vrouw ook. Ook mooi dat je haar op de voorgrond hebt gezet, 'n repossoir[?] toch?
|
ja ik mis ook eenbeetje de verdrietigheid van de prostitue, ze had een wat meer teneergeslagen houding morgen hebben, een traan zou misschien iets te cliche zijn, alhoewel het wel in de tekening zou passen.
verder is je tekenstyl erg mooi. |
mooi!
en nu wil ik het eindresultaat zien! (y) |
je moet deze tekening overigens bewaren zoals ie is, zonde om m verder te bewerken!
|
ik vind t verdrietige er juist heel mooi subtiel inzitten.
En geweldige tekenstijl (y) |
die hoer is echt goed gelukt, mooie diepte ook, dig de rest alleen niet zo.
|
dope
|
Wow, Spinneman, elke keer sta ik weer versteld, ik ben een intens-grote-fan van je!.. echt..
(alleen die vingers van die man, of die arm, iets klopt niet) |
wow bedankt voor alle toffe reacties. :)
Ik heb de punten van kritiek een beetje verwerkt in de geinkte versie. En verder ben ik blij dat een paar mensen haar houding hebben opgevat als verdrietig, want dat was de bedoeling. Een traan zou erg cliche zijn. Je hoeft niet per se verdrietig te kijken om verdrietig over te komen. hoe dan ook, hier is de geinkte versie en ik ben niet van plan hem om in te kleuren sinds ik daar niet zo geweldig in ben. http://home.planet.nl/~kazem034/file...titute_ink.jpg |
Ik vind de potloodversie mooier.
|
Vet gedaan al zie ik de verdrietigheid er niet helemaal van in. Ze kijkt eerder of ze er doodmoe van wordt.
|
Citaat:
|
Ik niet.
|
:eek: die vent doet me denken aan 1 van me docenten. :D
Maar ik vin dhem mooi, en die vent is echt vadsig (y) |
Citaat:
|
ik vind ze beide mooi :) de handen en t haar (incl lichaamshaar van de man) zijn ook erg mooi.
overigens vind ik d'r houding goed en verdrietig, n prostituee moet toch ook sterk zijn zeg maar. dus geen tranen ed. ik vind alleen de schaduwen op haar billen/benen wat te hard en recht. |
ja, misschien heb ik niet zo goed geinkt.
Ninnoc: ik ben blij dat je de handen en haar houding mooi vind. Dat waren twee van die dingen waar ik tevreden mee was. Ik ben ook blij met haar rug, maar daar heb ik niks over gehoord. bedankt voor de reacties :) |
Haar rug is idd ook heel mooi!Kvind je stijl enzo echt wel tof! Ook je andere werken zijn heel goed!! mooi mooi mooi
|
bedankt! :)
|
Citaat:
|
Heel mooi. Ik weet niet welke versie ik mooier vind, ze hebben allebei wat. Haar houding maakt haar verdrietig, mistroostig, subtiel.
(y) |
Kristaco: ok :)
Redhair: ben blij dat je de houding verdrietig vindt, daar doelde ik op, bedankt. |
Ik vind haar kont een beetje raar, maar verder is de geinkte versie ook goed
|
Het is erg mooi getekent dat doe ik je niet na.
|
lol, die gast lijkt op m'n vader!
|
nice
ik wil ook zo kunnen tekenen :| |
ken er nog een....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |