![]() |
liefde is....
heej allemaal
ik ben bezig met een opdracht en nu moet ik weten wat liefde is voor andere jongeren.. dus : wat betekent liefde voor jou.... plz reacties heb het snel nodig alvast bedankt:) xxxxx mii |
je
-veilig -vertrouwd -goed -mooi/ of juist helemaal niet -geweldig/ of juist helemaal niet -etc. ..... voelt waar de die persoon bij is waarop je verliefd bent.. |
Echte liefde is moeder liefde, alleen zij kan zoveel van je houden waarbij je u tegen zegt, je bent immer een 'lichaamsdeel' van haar geweest.
Stel als jij dood zou gaan, zou het net zo zijn als je een arm of been verliest. Geen enkele andere liefde kan dat ooit overtreffen, hoe een moeder van zijn of haar kind houd is zo groot dat het niet eens te beschrijven valt. Dat is liefde. |
Citaat:
Wat liefde voor mij betekent: - Geborgenheid - Vertrouwdheid - Zowel een luisterend oor bieden als aangeboden krijgen - Gezelligheid - Knuffeligheid Ja, verder kom ik even niet. Later misschien. |
...kut.
'Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken'. |
Citaat:
Savannah, anyone? |
Citaat:
Liefde: - Gezelligheid - Vertrouwdheid - Iemand aan wie je alles kan vertellen - Iemand waarmee je veel beleefd - Alles is perfect - Heeft ook de kracht om mensen te breken - Kan ook heel eenzaam zijn - Heb je niet in de hand - ...ehh, verder kom ik ook even niet :) |
liefde is samen één zijn :)
|
overrated.
|
liefde geeft je leven kleur :)
|
Citaat:
Eén van de eerste woorden die bij me opkwamen: acceptatie. |
liefde is vertrouwen :)
|
-geborgenheid
-iets voor een ander overhebben -geluk |
als je weet wat liefde is, laat het me weten aub :)
|
Citaat:
Du schweinhund! |
Citaat:
|
Liefde is... niet van het balkon plassen.
Althans, dat stond in mijn agenda toen ik nog op de basisschool zat. |
Citaat:
Dat kind heeft zeker weer wat uitgespookt en dan loopt de emmer over. Er zijn ook tal moeders waarbij het goed bij gaat, positief bekijken anders stort je wereld in! :D |
liefde is... dit allemaal
|
Citaat:
Tuurlijk is niet objectief te beoordelen welk soort liefde 'beter' is. |
Citaat:
Geweldige parodie op die irritante zoetsappige cartoons van 'Liefde is...' |
Kijk je hebt natuurlijk altijd van die moeders of vaders die hun kind mishandelen, maar bijna bij alle gevallen tikken die gozers en dames niet echt goed in hun hoofdje.
Laat ik er maar op houden dat liefde een groot woord is... :rolleyes: |
Citaat:
En die rol-oog is misplaatst. |
|
Citaat:
Ik denk dat liefde een persoonlijke ervaring is wat bij iedereen anders is, mishandeling, geen problemen, roze geur en manenschijn etc... lief·de (de ~ (v.), ~n/~s) 1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne 2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht Dat ligt bij iedereen dus anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
DPM = Duurzame Productie Middelen :o
|
Citaat:
|
Liefde is een chemisch proces als gevolg van evolutie, wat er voor zorgt dat je sneller geneigd bent kindjes te maken met bepaalde personen.
|
Citaat:
|
liefde is:
zielsveel van iemand houden en hem blindelings vertrouwen... |
liefde is
- egoïstisch - samen patat maken |
liefde is
totaal overbodig totaal onmisbaar net als verliefdheid heel, héél erg lang geleden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neeheur, hoogstens wat bitter ;) mijn devies is: weest voorbereid |
..achteraf verspilde energie en tijd. Tussendoor wel heel mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat bij patat maken natuurlijk om de gezelligheid en niet om het succes van het maken zelf.
|
Sterker nog,
catastrofale mislukte pogingen geven stof tot jarenlang melancholische natafelpret..... denk ik |
Citaat:
Daar draait het om. Je wilt natuurlijk ook verdienen. Anders kan je voor jan met de grote achternaam werken. |
Citaat:
|
Liefde is leven
|
Citaat:
:| |
hey ruuud boy ff dimmen he wot wot :)
liefde is..... :eek: (y) |
ontopic mensjes :o :D
|
Liefde in je leven is als zout op je friet, het maakt het perfect, maar in de verkeerde verhouding kan het ook alles verpesten.
|
Liefde is....
Als een strop om je nek die langzaam maar zeker strakker wordt en je uiteindelijk verstikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |