![]() |
gedicht
heej wathiervan:
nachtmerries ik slaap, zacht en rustig maar dan komt hij weer elke nacht keer op keer ik draai heen en weer alles wordt zwart, alsof iemand met mijn hersens tart nachtmerrie, besef ik het wel ik ben nog steeds aan het slapen ik kan niet eens gapen daar komt hij weer, het beeld donker en koud nachtmerrie stop jij ooit zwarte beeld, donker man ik hoor hem zeggen 'the world is mine' ik wordt wakker. mijn ziel raast een traan, mijn ogen rood en vol met aders ik zie mijn ziel huilen en gestoord worden krijsen, janken, je ogen niet meer zien zie je het? maar ik huil om een leugen. het was een nachtmerrie.... maar mijn ziel is er ziek door geworden. jeeh het is vast knudde, diti s mn eerste gedicht, wil je het ff beoordelen, thnx |
gedichtjuhh
sweet
sweet and beautiful you are your eyes are my soul, you are a black flow cant let you go sweet boy, your eyes are stars, they reach so far, that my soul must cry if i say to you goodbye youre nit mine, thats not fine, but i know you need my soul, so dont be a fool sweety, killer, i will see you again, coz you are my friend i must go, i miss you so :evil: |
1 topic per dag, hoogstens 3 per week. Ik heb ze samengevoegd.
|
leuk als je zelf al zegt dat je het knudde vind. Misschien met iets meer zelfvertrouwen komen je gedichten al beter over. wat je gedicht betreft, het ritme is vreemd
af en toe rijm je wel af en toe rijm je niet, sommige rijmwoorden lijken er te staan omdat ze toevallig rijmde "slapen/gapen" dat niet alles rijmt is niet erg, maar je moet er wel een soort ritme in krijgen, zelf oplezen helpt wel eens als je een ritme zoekt. |
Citaat:
"if i say to you goodbye " je wist zelf waarschijnlijk dat het if I say goodbye to you was maar dat rijmde niet. probeer minder geforceerd te rijmen, dan klinkt het leuker. En een paar lesjes Engels zou niet mis zijn. |
thnx ik vin ut lief van jullie!!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |