![]() |
[VIDEO] missing coins
afgelopen vrijdag op de culturele avond op mijn school.
while you were asleep beetje slechte geluids- en beeldkwaliteit maar ok. als alles goed loopt, nemen we met pasen onze demo op. |
wat een fags zeg!
(btw. ik ga de opname van eva husslen, die is stukken beter.) |
ik vind het wel cute
jammer dat dat keyboard deuntje op een gegeven moment overheerst |
Citaat:
en een beetje slechte kwaliteit? echte oordeel komt dan wel bij die demo :o |
maak je borst maar nat zz
|
ja ben ook wel benieuwd naar de demo
ik hoor wel wat dingen die ik tof vind, maar kan er nog niet heel veel uit opmaken met dit filmpje (+ m'n boxjes hier zijn baggggger) |
ik kan er uit opmaken dat max indie is
|
ik ga het downloaden en driftig analyseren. Nadat ik gegeten heb.
|
Citaat:
|
Ik hoor Sigur Ros invloeden.
edit: en explosions in the sky!:p |
opzich wel okay ja. Wordt een beetje hetzelfde na een tijdje.
Ben benieuwd naar jullie demo ;) |
1. file name is fout.."a sleep"
2. ritmische invulling is minimaal, gaan rossen op een crash is nou niet bepaald een dynamische wisseling 3. het thema zelf, zoals al eerder gezegd, is een beetje paranoide bevorderend, een toetsenpartij die meer vraagt dan een vingerzetting van 3 lijkt me intrigerender 4. Ik ben geen exper qua accoorden en harmoniën maar een beetje gewaagder zou wel mogen 5. Ik zou ook achter de gordijnen duiken na afloop ;P mijn kritiek is bedoeld in de zin dat "monotoon" niet het hoofthema was. |
Het is idd wel een erg simpel melodietje. Nu kan dat ook prettige 'trance'-effecten hebben (zoals idd bij EITS en SR) maar hier zit ie net aan de verkeerde kant van de lijn, te kinderlijk haast.
|
Citaat:
Op de demo gaat dat zowieso niet voorkomen. |
Citaat:
|
omdat we geen monitors hadden konden we niet horen dat de keyboard zo hard stond. En dus overheersend werkte.
Als we de demo opnemen is het natuurlijk logisch dat we het volume afstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar die keyboarddude kon zichzelf dus niet eens horen? :s
|
Citaat:
@ bas: niemand kon zichzelf horen (buiten de drummer). |
dus jullie deden ook maar wat :P
|
Citaat:
|
Citaat:
@ carn. ik heb het alleen maar over de toetsen. |
Lijkt me dat juist als je goede monitoring hebt dat je dan een totaal andere balans hebt dan in de zaal?? Ik gooi meestal graag mezelf, de piano en de drums keihard op de monitor, bas bijv. zachter. Maar in de zaal klinkt dat natuurlijk totaal anders.
edit : dus de PA meneer draait de piano zachter als dat nodig is, en daar heb je zelf sowieso geen invloed op (tenzij je zelf aan je amp gaat draaien, maar gezien mijn vorige punt is dat nooit slim). |
Ik sluit me wel ongeveer aan met de al gegeven kritiek...jammer dat de geluidskwaliteit zo bagger is ook.
Deed me in het begin beetje denken aan Eels...hebben ook van die lieve deuntjes en wazige zang... En verdomme, zoon basgitaar wil ik ook!! Doe mij s even merk/type/prijs enzo :) En gingen jullie nou heel tough weg van het podium toen jullie klaar waren, zo van "zo jonges, weer een gig dr op...op naar het bier en de wijve" ? |
Het is een Ibanez Artcore, en ze komen niet zo bar veel voor.
Nieuw zal hij rond de 400 euro kosten. En geen idee wat hun beweegredenen waren om van het podium af te stellen, had het zelf niet eens door. |
nooit gedacht dat mensen onze muziek zouden asociëren met die van sigur rós, explosions in the sky en eels.
@ tom violence: waar baseer je dat op ? dat gemiep over het geluid, we plaatsen die nieuwe opnames hier ook wel zodra ze af zijn. |
dat baseer ik op ontelbare factoren
|
Ben je ongesteld Tom Violence?
|
(zz) waar baseer je dat op?
|
Ik wil niet, maar ik moet het typen. Dus daar komt ie:
Dat baseer ik op ontelbare factoren! |
jeetje
|
Citaat:
|
he, ik had dit nog niet gezien.
Tja, ik vind de video wel grappig, maar de kwaliteit is kut. het was natuurlijk maar een culturele avond etc. op de demo zal het allemaal wel iets beter zijn. ik vond het vrij kut om te spelen want ik hoorde alleen het keybord deuntje. en mijn baspedaal vloog los aan het einde. ( Dat dat niet te horen is zegt ook iets over de kwaliteit :) ) |
En wat was de reden van het abrupte verlaten van het podium?
a) Podiumvrees. b) Groupies. c) Plassen van de zenuwen. d) "Dat is rock 'n roll." e) Iets anders. Henk Mul ! |
B.
|
en ik dacht dat het geluid nog slechter was. dus ik dacht "Uit van hier."
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk bij pics op: www.chameleon-band.tk |
va-ri-a-tie
en de zang klinkt een beetje ''sketchy'' :p |
Citaat:
|