![]() |
Depressieve dichters dichten
Wanneer de vogels fluiten
fluiten zij hun laatste lied De mensheid is verloren maar niemand die het merkt Wanneer de wind zal waaien sleept hij heel de wereld mee Bij elke vlaag, een heel klein stukje verder weg van deze tijd En ik blijf achter, in de leegte voel hetgene, dat ik altijd voel De kijk naar deze onvoltooide wereld blijft er één met minimaal gevoel |
Het loopt erg fijn en je schept een mooi beeld. Vooral de eerste twee regels spreken mij aan. :) Ik vind het wel een beetje jammer dat je gevoel op voel laat rijmen.
|
Dat vind ik ook jammer ja. Het beeld vind ik wel leuk, maar de treurnis grijpt me niet echt, ritmisch klopt het verder wel goed volgens mij, dat is altijd prettig. En eigenlijk mis ik stiekem toch de rijm een beetje :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
Een keer geschreven toen ze ook daadwerkelijk van de ene op de andere dag naar het buitenland vertrok en weg was :o . |
Oei, sorry voor het raken van gevoelige snaren... :bloos:
|
Citaat:
Die rijm maakt niet zoveel uit, het gedicht loopt inderdaad lekker, leuke woordkeus, en let maar niet op de rijn gevoel-voel, het staat wel leuk ;) Verder is het een mooi gedicht (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |