![]() |
2 april : Hunebed HC fest # 5 @ Metalfront, Coevorden
Zaterdag: 2 april @ "Metal Front" Coevorden
Abusive Action A Step Apart Stab Back State Of Mind (ex Blood Red) Endemic Time: 20.30 Damage: 5€ |
hoppa homo show!
|
Dresscode : Sjaaltjes & skateboards !
|
|
En daarbij. Coevorden.
|
drenthe jongens!
kan het harder? over 2 weken al! |
Citaat:
geboren en getogen Coevordense hier ;) |
a stab apart
step back... waarom gaan jullie niet een speciale tour doen en draaien jullie de namen om met alle shirts vandien en bandwisselingen. jasper die gaat zingen bij stab back, pim die gaat zingen bij a s tep apart. arjen die het niet meer weet en rondjes gaat draaien.. |
pim fag back is jarig baasjes!
|
En Arjan A Gay Apart niet !
Hey Floris, goed idee man. Zal het er eens met Jasper over hebben, ik denk dat kids daar echt op zitten te wachten een oldschool bands met laag geborrel. |
Citaat:
|
Hey Arjan, je feliciteerde me niet eens zondag, flikker !
|
ik heb je lief over je buik geaaid!
|
Ohja dat was erg fijn !
|
ASA 7" zal vanaf dan te koop zijn!
|
Ik heb hem al, lekker puh !
|
Black Cloud Halo (http://www.blackcloudhalo.com) zal Abusive Action vervangen.
|
waarom geen AA? :(
Vind toch wel dat ik aanwezig ben he. |
Die mannen van Black Cloud Halo kunnen een pot spelen. Jammer dat die nummers vaak zo lang zijn etc. Dudes moeten gewoon straight up rock doen. Motorhead met Sabbath ofzo.
Anyway...Coevorden? Klinkt ver....geen idee waar de fuck dat ligt. En besides die dikke homo en die nazi spelen.... |
GET A GRIP ON TOPOGRAPHY.
Zegmaar. Ja, hier zo'n 100 km vandaan aldus m'n pa! |
En waar is hier? Een of ander gehucht in Limburg? En welke kant dan op? Ligt het in Belgie?
|
Ehm
Hier zou borculo moeten zijn. Geval wil dat ik momenteel in nijmegen ben. Maar toch. T'is iig in Drenthe, dacht ik zo. |
Fuck het is richting hoogeveen en emmen. Te ver. In de randstad wonen enkel prutsers en arty farty fuck mensen, gezien het aantal shows hier en het aantal shows in de middle of nowhere.
|
Hunebed HC fest....
Ja waar zou dat nou zijn..... |
ai ai.
Hmjah, het is opeens wel weer goed raak met de shows bij mij in de buurt :D Net nu ik in nijmegen woon eigenlijk. |
Ach ik woon praktisch in Tilburg dus daar heb ik niet te klagen. Leuke matpartijen erbij.
Zeg G-Lo....kun jij een beetje bassen? |
Wat basics, dan houdt het helaas wel op.
Ben wel gemotiveerd though :cool: Vanwaar? |
Ik zoek nog een bassist voor crappy trashbandje waarschijnlijk(that is als de drummer niet met iemand op de proppen komt deze week). Oefenen in Eindhoven/Tilburg of ergens daar in de buurt.
Je moet kankersnel kunnen spelen en doen wat ik zeg :P |
Klinkt opzich wel goed, add me anders ff op msn. Ben eigenlijk met wat mensen ook 'in oprichting' .. vinden van een oefenruimte hier in omgeving schiet alleen niet op.
|
Been there done that......qua bands die nooit van de grond komen. Haha. Ik zal je morgen ofzo wel adden....dan heb ik meer info.
Speel jij niet op die glitterbas die je van de kroket had? |
Anyway denk Tear it up, Cut the shit, black flag(beetje)etc.
|
Verder moet ik sowieso eigenlijk wel gaan omdat ik steeds vergeet de SOM demo aan te schaffen. Zelfs m'n chick digt die band :|
|
homo's in het huis
|
bne je zelf
|
Citaat:
aldus de homo... |
Citaat:
add-on: in tilburg heb ik nooit matpartijen gezien |
Citaat:
|
speelschema:
21:15 - 21:45 Endemic 22:00 - 22:30 State of mind 22:45 - 23:15 Stabback 23:30 - 00:00 Black cloud halo 00:15 - 00:45 A Step Apart |
Jezus, als laatste? Wat een progressie!
Gerlo, je weet volgens mij al wat ik je wil vragen! |
ehr.
Eigenlijk niet. Maar het is dan ook nog vroeg. |
Ja, OF JE KIRSTEN MEENEEMT NATUURLIJK!
|
ohja . :D
Vraag het d'r zelf! & ik kom tot de schokkende ontdekking dat dit tegelijk met die FTX show is natuurlijk. En ik het niet kan maken tov jeroen en sjoerd om wel hier heen te gaan en niet de FTX show te gaan kijken. |
Citaat:
haha |
da is toch
|
(y)
|
Dan zal Kirsten dus alleen naar deze show moeten komen. Denk je dat dat verstandig is?
|
Als je een beetje op d'r past.
|
Ik denk dat ze wel in elkaar passen.
|
gast..
|
Pim man, doe niet zo vies! Homo's!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |