![]() |
Nintendo DS/GBA SP movieplayer
Gaan jullie deze ook halen?
En als je zo'n movieplayer hebt, moet je ook nog een CF Card kopen ( voor de groote ), Wat is de grootste capacitieit van zo'n CF card? |
Nee, want ik heb een PSP waar ik films op kan kijken :D :o
[/pimpmodus] Nee, ik heb ook een GBA en ik heb een paar dagen zo'n ding mogen testen en het beviel niet. Het encoderen naar *.gba formaat duurde me veel te lang en de beeldkwaliteit was slecht. Ook na een minuut of 10/20 begon het geluid 'out of sync' te lopen (dus het geluid was eerder/later dan het beeld) en dat is imho heel erg storend. Helaas, geen GBA movie player voor mij :) |
Ik heb dat ding ook gehad, kwaliteit is echt slecht, zowel geluid als beeld. Menuutjes zijn traag worden trager naar mate het gebruikte mb op de cf card. Onhandig steekt 1/2 cm uit je GBA. Coderen van divx naar .gbs/.gba formaat werkt niet, moet mpeg zijn. dus Divx naar Mpeg en dan Mpeg naar .gbs.gba wat erg lang duurt. Mp3 moeten ook naar gba formaat worden geconverteerd gaat sneller maar je kan niet de volledige titel/zanger/band lezen op je gba. En het geluid is ook bagger 11:1 mono is hetzelfde als stereo.
Ik zou het niet kopen. Ben blij dat ik er vanaf ben. |
Nee, als ik iets nutteloos vind, dan zijn het wel movieplayers op handhelds.
|
Citaat:
:( dat is echt zo frustrerend! |
Als je een movie player wilt ken je ut beste die van Nintendo zelf kopen. Die zal denk ik wel betere kwaliteit hebben dn die 3rd party dingen.
|
Citaat:
|
Aan de topicstarter, als die movieplayer echt zo slecht is dan is dit misschien iets interessanter: http://www.lik-sang.com/info.php?cat...ducts_id=1938&
Tv-tuner voor de GBA etc. Ik wou de movieplayer ook gaan halen voor mijn GBA maar ik hoorde er veel slechte dingen over, ook op andere fora. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |