![]() |
Oefeningen 'zwembandje'
Hey
Ik ben tevreden met mijn lijn, ik ben lang en redelijk slank. Ik heb alleen last van 'zwembandjes', van die vet-ophopinkjes links en rechts aan de onderkant van mijn rug en die 'vallen' ook soms een beetje over mijn broek. Zo lijkt het of ik dik ben, terwijl die plekken eigenlijk de enige 'minpunten' zijn. Weet iemand goede oefeningen waarmee je die zwembandjes weg kan krijgen? |
Geen oefeningen, maar als je heupbroeken draagt, doe dan je riem niet te strak, scheelt veel..
|
Oh, je kunt wel spiermassa bouwen. Dan worden ze denk ik wel strak, maar wel iets breder. Dus bijv. gewoon op 1 zij liggen en dan met je arm je voet aantikken ofzo.. of train je dan je schuine... nou ja, of um.. op een zij gaan liggen, de bovenste been omhoog, met je onderste been de bovenste aantikken, dan train je de zijkant van je buikspieren dus en ook de binnenkant van je onderste been.
|
Ik heb er geen oefeningen voor, maar wilde even laten weten dat je niet de enige bent met dat probleem. :p Het is bij mij overigens wel iets minder geworden toen ik meer ben gaan sporten, maar dat was meer het overall fat dat verdween (ben in het algemeen slanker geworden, niet alleen mijn bandjes).
Maargoed, mocht er iemand zijn met tips, dan zou ik ze ook wel willen horen! :) |
Citaat:
Daar aan werken scheelt een stuk, alleen op bepaalde plekken vet kwijtraken gaat helaas niet, dus wat je kunt doen is de eerder genoemde oefeningen gaan doen met bv cardio (beweging isowiezo goed voor je) Dit is een goede site: *klik* voor oefeningen |
wooow stoere site :D thanks
|
Citaat:
dit was de link die ik eerst postte: *klik* |
Bedankt! :eek: (y)
Ja, ik ben ook slanker geworden toen ik ben gaan sporten. Maar toch bleven alleen die delen over, dat was redelijk balen haha. |
Citaat:
Even aan toevoegen: *klik* Obliquus in het bijzonder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |