![]() |
Wat jongens doen, bedoelen ze ook?
Waarmee ik dus bedoel: als een jongen je bv. ontwijkt, is hij dan gewoon niet geinteresseerd in je? Of wilt dat dan juist zeggen dat hij je wel leuk vindt? Als een jongen je zegt dat hij je zal bellen, en hij doet dit niet, is dit dan omdat het hem geen bal interesseert, of omdat hij niet durft?
Ik stel deze vraag naar aanleiding van een (stom) artikeltje dat ik las, waarin stond dat mannen echt oppervlakkig zijn, en dat je als vrouw niet achter alles iets moet gaan zoeken, want hij bedoelt het waarschijnlijk net zoals hij het doet. Beetje duidelijk? :) xxx Ow ja, mijn antwoord: ik weet het niet, ik hoop alleen dat het niet zo is... |
Ontwijken: kan beide betekenen, kan ook gewoon verbeelding zijn.
Opbellen: kan ook beide zijn, of hij vergeet het gewoon (ik vergeet altijd iedereen te bellen, maar goed dat ik single ben) dus... het kan beide, of hij vind je niks, of hij vind je wel iets maar is onzeker(of vergeet dingen) |
De vraag is in het algemeen bedoeld, het is niet voor mij persoonlijk :)
|
Wat een jongen met iets bedoelt, verschilt doorgaans per jongen en per situatie. Ze zijn niet allemaal hetzelfde en zijn ook niet altijd consequent. Net meisjes, wat dat betreft.
Naar mijn ervaring dan he :P |
Verschilt per karakter. De één zal ongeïnteresseerd zijn en dat zo laten merken, de ander is verlegen en durft daarom niets te laten merken. Jongens kan je net zo min als meisjes gaan generaliseren op dat gebied. Het is wel vaak zo dat wanneer een meisje denkt dat de hint toch levensgroot is, dat de jongen hem werkelijk niet begrijpt. Het is echt zo, vrouwenlogica is toch anders dan mannenlogica. Dat bedoel ik niet denigrerend, maar een jongen is dan misschien te 'dom' om te begrijpen wat een meisje bedoeld.
Bijvoorbeeld: wanneer is een meisje aan 't flirten en wanneer heeft ze echt interese??? |
Mja, ik snap wat je bedoelt :) Daarom dat ik dat artikel ook iets erover vond, veel te zwart wit... Gelukkig is het dus net iets anders. En gelukkig maar dat vrouwenlogica en mannenlogica verschillend is, anders zou het maar saai worden :p
|
het is niet dat mannen oppervlakkig zijn. Het is dat vrouwen ALTIJD OVERAL iets achter zoeken.
Als een man zegt dat een vrouw er die dag goed uitziet dan krijg je onherroepelijk terug: "zie ik er anders niet leuk uit dan?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, als ik zeg dat ik bel en ik doe het niet ben ik het vergeten :D
en als ik je ontwijk dan intresseer je me niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
verschillend per jongeman
|
Jongens zijn geen meisjes, dat willen meisjes nog al eens 'vergeten'.
|
Citaat:
Verder ontlopen of hij is gewoon verlegen of hij ziet nix in je. Of hij ziet je gewoon niet geen idee hoe die je ontloopt. |
Citaat:
|
Typisch weer zo'n topic over een specifiek geval met een algemene vraag.
|
:D
dat dacht ik dus ook. |
hangt er van af, het kan allebij zijn, als een jongen je ontwijkt en je denkt dat hij onzeker is moet je gewoon naar hem toe gaan, dan zou je het (bij mij tenminsten) direct weten, als hij je ontwijkt omdat hij nix van je weten wil zal hij niets bijzonders doen en snel weg lopen, als hij je ontwijkt omdat hij onzeker is (zou ik dan) tovert hij waarschijnlijk een glimlach op zijn gezicht.
en met dat bellen, kan je ook testen door hem gewoon te bellen :) maar is inderdaad wel waar dat meiden/vrouwen te vaak iets ergens achter zoeken, en mannen te kort... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Typisch weer zo'n topic over een specifiek geval met een algemene vraag.
:o |
:D
dat dacht ik dus ook. |
Tsssss :D
|
Citaat:
|
Iedereen bedoelt iets anders met het ontwijken van iemand.
Alle mensen zijn verschillend en als je er achter wilt komen hoe iets in elkaar zit, dan zal je toch echt (subtiel) duidelijkheid moeten zien te krijgen:) |
Citaat:
dat ssnappen we toch niet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |