![]() |
After scool
wat eet en drink jij allemaal als je uit school komt
hoeveel koek, snoep en koek ??? |
dat ligt eraan op welke tijd ik uit school kom. Koek snoep en koek, daarvan eet ik doorgaans op een dag 1 of 2 koekjes (ligt eraan hoe groot ze zijn) en soms nog een beetje snoep (blokje chocola ofzo). Om halfvier eet ik boterhammen en fruit, als je dat wou weten.
|
Ligt er aan hoe laat het dan is. Meestal begin ik pas laat, en ben ik dus ook pas laat thuis (rond een uur of vijf). Dan eet ik niets meer voor het avondeten.
Soms ben ik om 12 uur vrij, dan eet ik gewoon brood en drink ik meestal thee. |
Citaat:
dan loop je vast rond met een liniaal en een stopwatch :D -- topic \ aan meestal iets warms uit de scool kantine aangezien mijn onbijt meestal niet veel voorstelt |
Citaat:
|
Hangt ervan af wat in huis is. Op dit moment dus eenpaar paaseitjes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pi*hoogte*straal*omtrek (inoud ei) ;)
ik heb wel ergens zo'n klein weegschaaltje dat totop een duizendste nauwkeurig is - ik zal em op v&a zetten voor je voor n zacht prijsje |
Citaat:
|
:)
|
uit school meestal glas cola met cracker met kaas oid.:)
|
Tegenwoordig drink ik eerst 3 grote glazen limonade. (is goed voor je huid). Meestal ik eet 2 croissantjes om een uur of 3 en als ik thuis kom nog wat fruit (mango)
Echt snacken komt er tegenwoordig niet van, heel soms neem ik nog 3 boterhammen als ik thuis kom |
Hangt ervan af hoelaat ik klaar ben, maar meestal een cup a
soup helder, en soms wat fruit of een liga, als het een lange dag was. |
Wisselend. Gister een pak café noir koekjes, soms een tosti, chocola, niets, etc.
|
meestal 2 glazen soep en een bakje cruesli
|
Citaat:
|
sultana of een appel ofzo.
|
Iets van fruit of 2 biscuitjes ofzo
|
Een geroosterd broodje soms. Hangt ook vanaf waar ik zin in heb eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |