![]() |
Lama's
Onbegrijpelijk dat er nog geen topic is over dit program!
Ik vind t zoooo leuk, altijd weer humor! Afgelopen maandag was Henk-Jan Smits de 5e Lama en dat deed ie best leuk... |
Zijn er al wel..
Maar die vergaan naar loop van tijd helaas.. Ik ben helemaal fan van De Lama's !! Maar ik vond de vorige aflevering met henk-jan maar saai :s |
Er is idd wel een topic over, maar het kan me niet boeien.
|
vind dit nieuwe seizoen tot nu toe echt slecht
en die ene die kale die moet echt weg want die is echt NIET grappig |
Het is vet!
Ik vond alleen Sara´s stemmetjes een beetje jammer (n) |
Ik vind Sara een beetje kut. Doe Kristel maar weer terug..
&Voor de rest vind ik Ruben (Nikolai wel te verstaan) en Arie geweldig. Ik vind 't programma echt heel leuk, over het algemeen. Ja, het is gejat, maar er worden zo weinig originele programma's gemaakt tegenwoordig.. Kan me echt weinig schelen ook, want ik vind het alsnog erg leuk. |
Ja zover wilde ik eerst nog niet gaan, maar inderdaad, Sara zuigt.
Ruben Nikolai en Arie zijn inderdaad echt het geweldigst. Ik heb de eerste aflevering al 3x gezien op uitzendinggemist.nl hihi |
Ik heb de eerste show (met George Baker) gezien, en ik vond er wederom geen flikker aan. Ruben v/d Meer viel ook tegen.
|
sara & die kaleweg :)
|
Ik vind het best een leuke show.
Soms grappig soms ook niet. En ik zag die ene ruben (nicolai ofzo :confused: in ieder geval niet die kale maar die andere) op het station lopen gister :eek: |
Ja, is leuk (y)
|
Citaat:
Tenminste: op tv ziet hij dr niet verkeerd uit ;) En ik vind Sara echt wel beter dan Kristel... Daar kon ik helemaal niet om lachen 'oh ok ik ben kurkdroog' |
De Lama's is een belediging voor iedereen die acteren en improviseren serieus neemt. En het is zelden grappig.
Ik snap niet dat Ruben van der Meer zich hiervoor leent, alleen maar om op scholierenfora afgedaan te worden als 'die kale' (n) |
Citaat:
Je kan toch moeilijk van iedereen verwachten ze hem bij naam kennen en als ze iets over hem willen zeggen is het nogal logisch dat ze hem aanduidden als 'die kale' Ik bedoel dat vrouwke die derbij zit kan net goed de 'krullenbol' genoemd worden of weet ik wat. En waarschijnlijk vindt hij het gewoon leuk om te doen, anders zou hij het niet doen lijkt me. |
ik vind het een leuk programma. de ene week beter dan anders, maar dat is niet zo erg. meestal lach ik me 40minuten helemaal lam.
tov vorig seizoen vind ik ruben vd meer (die kale ;)) een verbetering tov Martijn Oosterhuis (die kale met die bril). Sarah kroos vind ik geen verbetering tov Kristel Zweers......maar eigenlijk zou ik liever 2 vrouwen hebben. dus Kristel en Sarah en dan moet ruben vd meer maar weeg weg. mijn favoriet is trouwens Tijl Beckand. Die kijkt altijd ontzettend dom en is wel heel erg droog. Ruben Nicolai en Arie Koomen vind ik ook goed. |
weet iemand wanneer de opnamens zijn? t wordt nl opgenomen in het posttheater in arnhem, bij mij in de straat :)
|
op de site staat dat alles uitverkocht is (N)
|
Ik vind het wel vermakelijk.
|
Ik moet zeggen dat ik Sara Kroos samen met Ruben Nicolai wel de besten van het stel vindt.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=lama :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ruben van de Meer is een geweldig acteur en komiek, 'die kale' staat dan wat stom, vind ik. Maar ik doelde ook meer op de rest van de inhoud van die berichten. Citaat:
|
ik blijf ruben van der meer de man vinden, maar misschien komt dat door het beeld dat ik van m heb.. ik vind eigenlijk alle mannen koel, en sara kroos helemaal niks.. en het programma is wel koel, zitten wel grappige dingen tussen, sommigen zijn ook te stom voor woorden (de doventolk :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt een leuk programma :) Helaas vind ik het dit seizoen minder, met de vorige reeks waren er leukere mensen..
|
Citaat:
|
Ruben Nicolai is echt super goed.
De rest vind ik een beetje wisselvallig, sommige dingen zijn leuk en andere zijn weer minder. Dat vind ik eigenlijk ook van het programma; soms is het leuk en andere keren valt het tegen. Ligt misschien ook wel aan de gast die er is. :) |
Ruben Nikolai is een schatje!
Maar wat heeft iedereen tegen Ruben v/d Meer? Ik vind hem wel leuk... Vorige week vond ik Henk-Jan Smits niet leuk! Ik vind altijd dat hij een beetje arrogant overkomt... Vooral bij die dating show gedoe... vreselijk hoe hij een sneeuwpop probeerde te zijn. Maargoed... vanavond ga ik zeker weer kijken. |
Voor de geïnteresseerden, Lama's is een slechte rip-off van Who's line is it anyway.
Dat is pas improvisatie en humor. |
Kijk elke aflevering zo lachuh soms een complete lachkick
|
Citaat:
|
Echt niet zo'n leuke aflevering..
Bed-scene en 'ik wil graag zien' waren gewoon niet leuk. |
Citaat:
|
bedscene was idd flauw, maar voor de rest vond ik eindelijk die kale ruben ns grappig, en die sara ging ook nog wel. Ruben nicolai blijft samen met Arie (waarom stoppen ze hem er niet standaard in :confused: ) de beste
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal gek van cabaret maar ik snap niet wat mensen hier nou leuk aan vinden, stelletje b/c/d/e/f artiesten die daar zogenaamd leuk staan te doen. ik zou zeggen; ga een keer naar een fatsoenlijke cabaretier in t theater kijken.
(theo maassen,hans teeuwen,klaas van der eerden,jochem meyer,bert visscher, herman finkers,nagib amhali en ga zo maar door) |
Citaat:
|
Seth, ga jij daar eens staan. Die gasten zijn gewoon ontzettend goed, onthoud dat dit IMPRO-cabaret is. Dat is echt wel een kunst op zich.
Verder vind ik die nieuwe doos best jammerlijk slecht, |
Citaat:
|
Citaat:
Ze durft ook écht dom te doen, zoals gister wel goed te zien was bij De Lama's. Ik vond niet alle stukjes even leuk, maar het was zeker vermakelijk! |
Citaat:
|
Ik vond het gisteren niet zo leuk..
|
Citaat:
Ik ben echt fan van die BBC programma's (echt jammer dat ik BBC4 ook niet kan ontvangen) |
Citaat:
|
Volgens noem je dit ook helemaal niet stand-up comedy
|
Citaat:
Neemt niet weg dat de Lama's idd erg flauw is en dat de Engelse/Amerikaanse Whose Line Is It Anyway veel beter is. |
Citaat:
Ik vind Tijl trouwens ook best oke! &Hoe heette die kerel van het vorige seizoen die er nu uit is? Ook kaal, met 'n bril.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |