![]() |
Zenuwen
Citaat:
|
Hmmmm *diep nadenkt geluiden maakt* voor zover ik er iets van vind vind ik het niets, en voor zover ik er niets van vind vind ik het mooi. Snappie ? Ik wel.
EDIT: Maar ik zal toch maar wat duidelijker zijn ^^. Als je er langer naar kijkt is het wel leuk maar als ik het lees krijg ik niet gelijk de zin om erachter proberen te komen wat je er precies mee bedoelt, en dat zou het eigenlijk wel moeten. Het is opzich dus wel... tja, 'geinig' ofzo maar voorderest is vind ik het niks. |
als je er überhaupt moeite voor moet doen erachter te komen wat ik bedoel dan lijkt me dat het niet voor je weggelegd is.
|
Citaat:
|
Scherp, Diary of Dreams :p
Het lijkt me toch niet dat we het helemáál letterlijk moeten nemen, zoals DoD wel zegt. Ik vind hem wel leuk. Maar niet heel bijzonder. Misschien is hij iets té bondig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien kun je het idee van een zenuw als neuron er nog in verwerken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snapte ik al. My point remains valid.
En het gaat om verwoording, niet om boodschap. imo. |
De zinsconstructie van 'ik zou het doorslikken' doet mij een vreemd gezicht trekken. eerst vragend 'zou ik het kunnen' en daarna adviserend, als aan jezelf 'ik zou het doorslikken'.
Het is mysterieus, het is kort en typisch Type (klikt heerlijk niet). |
Sorry dat ik deze zo hard schop, maar ik lees'm net even terug en zie nu pas xineof's reactie.
de zin 'zou ik het kunnen' is niet vragend. Daar staat in feite 'als ik het zou kunnen, dan...' maar dan wat korter / 'abstracter' (?) verwoord. |
Citaat:
alleen zou ik de laatste zin dan wel anders doen, want zo klinkt ie dan niet echt "Mijn hart klopt in mijn keel - zou ik het kunnen; zou ik het doorslikken." anders is het, volgens jouw theorie: als ik het zou kunnen dan ik zou het doorslikken misschien is het omdat het -abstracter- is neer gezet wat anders, maar toch vind ik, zou ik het doorslikken beter |
Citaat:
En dan de derde zin als: 'ik was van plan het door te slikken.' |
Citaat:
|
imo? :rolleyes:
nou, na jouw uitleg struikel ik verschrikkelijk over je gedicht, dus hij werkt niet meer zo voor mij. |
Citaat:
Bloementje: imo is in my opinion :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |